  • 1. Data: 2013-11-27 02:33:08
    Temat: Ciagle mi nie działa internet GPRS z Play-a w telefonie
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Pan na infolinii podał mi złe dane do wpisania w telefonie i jeszcze
    gorzej sobie zaszkodziłam.
    Płacę za internet w telefonie 7 zł i prawie nie działa. kiedy chcę z
    niego skorzystać. Teraz już wcale nie działa.
    Może mi ktoś napisać co mam wpisać w profilach danych (GPRS) Internet w
    Play-u?
    On napisał, że mam właczyć adres dynamiczny, ja tego nie mam, no i
    jeszcze APN, ale po Wifi to mi telefon działa. Ja chcę po GPRS.
    Pozdrawiam.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-11-27 09:59:25
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-11-27 02:33, animka pisze:
> [...]
    > On napisał, że mam właczyć adres dynamiczny, ja tego nie mam, no i
    > jeszcze APN, ale po Wifi to mi telefon działa. Ja chcę po GPRS.

    A co ma APN do wifi- APN jest do GPRS

    http://www.play.pl/uslugi/transmisja-danych/

  • 3. Data: 2013-11-27 11:50:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    https://konfiguracja.play.pl
    wysyłasz profil i już

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-11-27 12:04:47
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    > On napisał, że mam właczyć adres dynamiczny, ja tego nie mam, no i
    > jeszcze APN, ale po Wifi to mi telefon działa. Ja chcę po GPRS.

    Problem może nie dotyczyć konfiguracji punktu dostępowego. przecież nic
    nie zmieniałaś a wcześniej internet chodził. W Play jest tak że samo
    włożenie karty tego operatora do telefonu konfiguruje dostęp do sieci po
    GPRS. W tym wypadku może chodzi o to jaki masz zaznaczony niewłaściwy
    rodzaj połączenia - np. "tylko 3G" a w 3G nie masz zasięgu..

  • 5. Data: 2013-11-27 15:26:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 09:59, Paweł Muszyński pisze:

    > A co ma APN do wifi- APN jest do GPRS
    >
    > http://www.play.pl/uslugi/transmisja-danych/
    Tam jest dla mms i dla modemu, a nie internetu w telefonie.
    Z Play-a ustawienia mms mi przysłali, a na internet tylko powiadomienie,
    że wysyłają, ale nie wysłali.

    To jest przeciez na modem, a nie korzystanie z przeglądarki internetowej
    w telefonie, czyli nie na internet w telefonie:
    apn: internet
    numer dostępowy: *99#
    nazwa użytkownika: brak
    hasło: brak
    dns: dynamiczny

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-11-27 15:30:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-27 12:04, Trybun pisze:

> [...]
    > GPRS. W tym wypadku może chodzi o to jaki masz zaznaczony niewłaściwy
    > rodzaj połączenia - np. "tylko 3G" a w 3G nie masz zasięgu..

    Mnie jest potrzebna konfiguracja Internet GPRS.
    3G telefon nie ma.

    Najczęściej korzystałam przez Wifi, np jak czekalam w kolejce do lekarza
    i było Wifi.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-11-27 16:17:13
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 15:26, animka pisze:

> [...]
    >
    > To jest przeciez na modem, a nie korzystanie z przeglądarki
    > internetowej w telefonie, czyli nie na internet w telefonie:

    W nazwę użytkownika wpisz - internet, tak samo w rubryce hasło. I
    powinno grać. Także w telefonie włącz transmisje danych, bo może jest
    wyłączona.

  • 8. Data: 2013-11-27 16:22:44
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-11-27 15:30, animka pisze:

    > Mnie jest potrzebna konfiguracja Internet GPRS.
    > 3G telefon nie ma.
    >
    > Najczęściej korzystałam przez Wifi, np jak czekalam w kolejce do
    > lekarza i było Wifi.

    Konfiguracja punktu dostępu GPRS do netu to tylko taka nazwa, w
    rzeczywistości konfiguruje on wszystkie rodzaje łącza po GSM, także 3G.
    Skoro nie ma 3G, to problem leży gdzie indziej. Wi-Fi to już zupełnie
    inna para kaloszy niż net po przez sieć komórkową.

  • 9. Data: 2013-11-27 17:24:22
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Tam jest dla mms i dla modemu, a nie internetu w telefonie.
    > [...]
    > To jest przeciez na modem, a nie korzystanie z przeglądarki internetowej w
    > telefonie, czyli nie na internet w telefonie:

    Moiściewy, adyć ten cały jenternet we w telefonie to właśnie z modema sie
    bierze.
    Tyle, że w Twoim przypadku to z lekka bez sensu, bo Twój Samsung nie
    obsługuje sieci UMTS, więc transfer po GPRS czy EDGE będzie dość cienki.

    JoteR

  • 10. Data: 2013-11-27 18:04:21
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

> [...]

    > To jest przeciez na modem, a nie korzystanie z przeglądarki internetowej
    > w telefonie, czyli nie na internet w telefonie:

    Internet w telefonie też jest przez modem

    Paweł