  • 11. Data: 2018-07-15 11:12:41
    Temat: Re: Cięcie hartowanego szkła.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 lipca 2018 03:02:34 UTC-6 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    to ja zadam trochę inne pytanie: czy da się szkło tak zahartować żeby dało się łatwo
    ciąć waterjetem? Popowiedź: masz pewnie przykład w kieszeni.

    > To może bez zagadek :-)
    > Można waterjetem ciąć hartowane?

    Zależy jakie 'hartowane'. Ale nawet to co w powszechnej świadomości się nie da (np.
    szkło na wiaty autobusowe) też się da, ale się nie opłaca. Za dużo trzeba umieć, za
    wysokie ryzyko że mimo doświadczenia operatora i tak pęknie. Ale jest cały szereg
    dobrych rad, jak się zastosujesz i nie musisz się liczyć z ewentualnymi kosztami
    zepsutego materiału, to się da.

  • 12. Data: 2018-07-17 00:10:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 15 Jul 2018 09:12:42 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A swoja droga ... faktycznie, jak oni te szybki do telefonow robia ?

    Szybki? Te naklejane na wierzchu? Przecież to zwykły pleksiglas.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2018-07-17 07:33:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 00:10:04 +0200, Marek napisał(a):

    > Szybki? Te naklejane na wierzchu? Przecież to zwykły pleksiglas.

    Nie, te ktore fabryka daje i potrzebuje ... z milion miesiecznie ?

    A te dodatkowe ... chyba poliweglan, ale niektore sie chwala "szklo".

    J.