  • 11. Data: 2019-11-21 20:46:44
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie moj problem. Przystosuje się i będę się zawsze przed przejsciem zatrzymywał. Bez
    względu na to czy będą jacys piesi czy ich nie będzie. A jak będę pieszym to taki
    chuj jak komin Batorego ze przejdę jak się ktoś zatrzyma.

  • 12. Data: 2019-11-21 20:58:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2019 11:46:44 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    Bez względu na to czy będą jacys piesi czy ich nie będzie. A jak będę pieszym to taki
    chuj jak komin Batorego ze przejdę jak się ktoś zatrzyma.

    Wszystkie te twoje żale i puste groźby, a także nieumiejętność obsługi
    newsów (bądź lekceważenie usnetowych zasad, nie wiem co gorsze) biorą
    się z niedostosowania społecznego. Wyraźnie widać konflikt
    przerośniętego ego z normami współżycia. Może psychoanalityk by pomógł?
    Wiesz, jak za coś zapłacisz to nawet placebo pomaga :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2019-11-21 21:01:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przerośniętego ego z normami współżycia. Może psychoanalityk by pomógł?
    > Wiesz, jak za coś zapłacisz to nawet placebo pomaga :)

    Daj mu spokój - nieładnie naśmiewać się z niepełnosprawnych.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-11-21 21:45:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem. Ale ty zazywales talk zamiast lekarstwa i nie pomogło.

  • 15. Data: 2019-11-21 22:09:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-21 20:58, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > przerośniętego ego z normami współżycia. Może psychoanalityk by pomógł?
    > Wiesz, jak za coś zapłacisz to nawet placebo pomaga :)

    Może by pomógł, ale nie wiadomo komu

  • 16. Data: 2019-11-21 22:11:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-21 21:01, Shrek wrote:

    > Daj mu spokój - nieładnie naśmiewać się z niepełnosprawnych.

    NIepełnosprawnych .. aha aha

  • 17. Data: 2019-11-21 23:21:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    To że pieszy będący na chodniku przy przejsciu będzie miał pierwszeństwo już
    jest klepniete. Machina propagandowa ruszyła. A co z pieszymi co nie będą
    chcieli przejść na drugą stronę ulicy i beda stali na chodniku przy
    przejsciu? W ruchu pojazdów nie istnieje opisana procedura ustąpienia
    posiadanego pierwszenstwa. Są za to kary za zachowania niezgodne z
    opisanymi. To jak zrobia z pieszymi?
    ---------------------

    Ci od tworzenia PoRD są wyjątkowo głupi. Reagują jak pies na hasła. I zawsze
    walą w kierowców.

    neelix

  • 18. Data: 2019-11-22 07:33:56
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 21 Nov 2019 08:42:33 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    > posiadanego pierwszenstwa. Są za to kary za zachowania niezgodne z
    > opisanymi. To jak zrobia z pieszymi?

    "pieszy będący na chodniku przy przejsciu"
    Gdzie ten obszar się zaczyna i kończy?

  • 19. Data: 2019-11-22 08:17:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Nov 2019 07:33:56 +0100, dantes napisał(a):

    > "pieszy będący na chodniku przy przejsciu"
    > Gdzie ten obszar się zaczyna i kończy?

    Wyobraź sobie że za rozjechanie kogoś na przejściu dają karę śmierci
    przez rozstrzelanie na miejscu. I tak masz właśnie jechać :) Obszary
    sobie daruj, po prostu nie przejeżdżaj nikogo. A jak, to już twoja
    sprawa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2019-11-22 08:37:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.11.2019 o 18:06, collie pisze:

    > To się nazywa fiksacja. Wcale Cię nie wysyłam do lekarza
    > jak inni tu, bo jestem dobry pańcio. Znaj moje chamskie
    > serce.

    Posłuchaj Collie. Po cholerę to piszesz? Czy teraz świat jest lepszy?
    Zenek pyta się o coś, nikt nie wie, nikt nie przypuszcza że odpowiedź na
    jego pytanie ma jakąkolwiek wartość, ale po co wzniecasz burzę?
    A może jest wręcz przeciwnie. będziesz jechał przez miasto aż tu nagle
    ktoś zahamuje gwałtownie bo gdzieś tam pieszy szedł po chodniku. niby
    zawsze tak się może stać, odstęp powinien być na kilka sekund, ale co
    będzie gdy takie nagłe zahamowania będą nagminne?
    Naukowcy zajmują się bardziej błahymi zagadnieniami, a nikt ich nie
    potępia.

    ToMas