  • 1. Data: 2014-09-14 17:24:04
    Temat: Ciekawe miejsca i trasy motocyklowe w nowej odsłownie
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Witam,

    Ponieważ od czasu do czasu reklama nie jest zabroniona, postanowiłem
    przypomnieć o serwisie

    http://miejsca.moto-opinie.info/

    Ostatnio pojawiło się bardzo dużo nowości.

    - Nowe błyszkawiczne dodawanie miejsc. Wystarczy że klikniemy w przycisk
    dodaj, wybierzemy miejsce, wpiszemy jego nazwe i koniec. Miejsce albo
    ciekawa droga dodana na mape.

    - Na mapce pojawiają się teraz trasy motocyklowe - widnieje nie tylko
    ikonka, ale i ślad na mapie. Funkcja ruszyła niedawno, więc liczba dodanych
    śladów nie jest jeszcze zbyt duża.

    - Dodałem wyszukiwarke - teraz można szybko skoczyć w wybrane miejsce nie
    przeglądając całej mapy. Duże ułatwienie względem poprzedniej wersji.

    - Dodany podgląd miejsca bez jego otwierdania w nowej zakładce

    - Dodano noclegi. Kto prowadzi agroturystyke, hotel itp. może dodać swój
    obiekt(oczywiście za free) i gdy ktoś kliknie np. w jakieś miejsce to
    wyświetlane są noclegi oddalone do 80 km od tego miejsca.

    Ogólnie najbadziej ciekawą zmianą jest błyskawiczne dodawanie miejsc, które
    wcześniej było utrudnione. Licze że dzięki temu nowych miejsc jeszcze
    przybędzie.

    Miłe i niemiłe opinie są mile widziane.

    Pozdrawiam,
    Drzewo.