  • 1. Data: 2018-01-19 22:44:21
    Temat: Ciekawostka o dojeniu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    http://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/adam-feder-modow
    a-wpadka-morawieckiego-w-oborze_1036682.html

    "Wieś Rębiszewo Studzianki w gminie Kołaki Kościelne entuzjastycznie
    przyjęła premiera. Mateusz Morawiecki przechadzał się po oborze w
    swetrze, bez krawata ( to dobrze ), w eleganckich butach (trochę
    gorzej). Premier ochoczo głaskał bydło, a nawet chyba rwał się do krów,
    żeby wydoić: "Powiedziałem już panu gospodarzowi, panu Grzegorzowi, że
    nawet byłem kiedyś wprawny w tym fachu dojenia krówek" - rzekł premier.
    "Są gospodarze w Pęgowie pod Obornikami Śląskimi, którzy to poświadczą
    jeszcze dzisiaj" - dodał. Obdzwoniłem chyba z pół wsi i niestety nikt w
    Pęgowie nie jest w stanie potwierdzić, że premier sprawnie obchodzi się
    z krowami. Trzeba wierzyć na słowo, ale to jest bardzo możliwe, ponieważ
    dojenie, to jest umiejętność, którą każdy prezes banku powinien mieć
    opanowaną, co więcej, powinien być mistrzem w dojeniu, nie tylko krów."

    Cały odcinek programu "FedeRacja" w sobotę o godzinie 18:55 na antenie
    NOWA TV.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-01-19 22:49:14
    Temat: Re: Ciekawostka o dojeniu
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/adam-feder-modow
    a-wpadka-morawieckiego-w-oborze_1036682.html

    Idź się pomodlić...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2018-01-19 23:41:07
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 19 Jan 2018 22:44:21 +0100, Animka wrote:

> [...]
    > opanowaną, co więcej, powinien być mistrzem w dojeniu, nie tylko krów."
    >
    > Cały odcinek programu "FedeRacja" w sobotę o godzinie 18:55 na antenie

    Ale tak konkretnie, lubisz czy nie lubisz Mateusza?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 4. Data: 2018-01-20 00:18:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 22:49, marfi pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    a-wpadka-morawieckiego-w-oborze_1036682.html

    > Idź się pomodlić...

    Tu jest o dojeniu, a nie o modleniu :P

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-01-20 08:20:24
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ale tak konkretnie, lubisz czy nie lubisz Mateusza?

    Nowa TV i wszystko jasne. Tadla, Kulczycki, Czyż, wywaleni z TVP. Tam na
    pewno nie lubią Mateusza. I kaczora przede wszystkim nie lubią. Taki TVN
    bis.
    Co nie świadczy o tym że jestem zachwycony telewizją Kurskiego.

  • 6. Data: 2018-01-20 08:40:22
    Od: z <...@...pl>

    Ależ ta Animka (Animek? bo nie do końca wiadomo co to za eksperyment
    socjologiczny) ma parcie na szkło. Znaczy napiera na klawiaturę :-)

  • 7. Data: 2018-01-20 15:03:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 08:20, wiatrak pisze:

> [...]

    Jeszcze nie wiem czy lubię. To sie okaże. Na dzień dzisiejszy to lubię
    go za pewne posunięcia :-)

> [...]
    > bis.
    > Co nie świadczy o tym że jestem zachwycony telewizją Kurskiego.

    Może tylko raz oglądałam coś na ten Nowej TV. Jak już coś ogladam to
    prędzej na Paramont Channel, czy Sundance.
    Lubię Szkło Kontaktowe, ale tak oglądam, że za chwilę nie bardzo
    pamiętam o czym mówili, bo siedzę w tym czasie przed monitorem i coś
    czytam albo piszę. Tak jest u mnie raczej ze wszystkimi programami tv.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-01-20 15:04:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-20 o 08:40, z pisze:
    > Ależ ta Animka (Animek? bo nie do końca wiadomo co to za eksperyment
    > socjologiczny) ma parcie na szkło. Znaczy napiera na klawiaturę :-)

    Zgadleś.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-01-21 14:40:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    >Nowa TV i wszystko jasne. Taki TVN bis.

    ZUOOOOOO!

    >Co nie świadczy o tym że jestem zachwycony telewizją Kurskiego.

    Ale pewnie mniejsze zło, c'nie?

  • 10. Data: 2018-01-21 19:19:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 14:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup

    > ZUOOOOOO!

    > Ale pewnie mniejsze zło, c'nie?

    Zarkałam z doskoku z kuchni na ten "reportarzyk", a właściwie
    prześmiewczy kabaret. Trwało to krótko i było tak beznadziejne jak
    przedstawienia dzisiejszych kabaretów.

    --
    animka