  • 1. Data: 2009-08-14 10:01:14
    Temat: Ciekawy numer w Erze
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Dzis bawiac si emoimi telefonami :) wybralem sobie numer mojego Playa
    (przeniesiony z WP Mobi) poprzedzajac go zerem - normalnie w takich
    sytuacjacj w Erze jest komunikat, ze "numereow miedzymiastowych nie nalezy
    poprzedzac zerem" - jednakze w tym przypadku zglosil mi sie modem.
    Zauwazylem, ze zglaszasie on po wybraniu wielu numerow z zakresu
    0799xxxxxx - chociazby i 0799070000. Ciekawe co to jest?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-08-14 10:05:41
    Temat: Re: Ciekawy numer w Erze
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zauwazylem, ze zglaszasie on po wybraniu wielu numerow z zakresu
    > 0799xxxxxx - chociazby i 0799070000. Ciekawe co to jest?

    Uzupelnienie: na billingu (w iBOA) prezentowany jest on tak samo, jakbym
    wybral go bez zera - czyli 48799xxxxxx przy czym, gdy jest to moj numer nie
    rozpoznaje go jako Play a jako Orange (gdy dzwonie normalnie bez zera,
    prezentuje sie w billingu tak samo, ale jako Play).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-14 12:51:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > Zauwazylem, ze zglaszasie on po wybraniu wielu numerow z zakresu
    > 0799xxxxxx - chociazby i 0799070000. Ciekawe co to jest?

    Nie miałeś tego erzanego numeru w jakimś VPN-ie? U mnie "polączenie nie
    jest możliwe dla numeru, z którego dzonisz. Przy wyboeraniu .."

    M.

  • 4. Data: 2009-08-14 12:57:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h63mkd$ac3$1@news.onet.pl...

    > Nie miałeś tego erzanego numeru w jakimś VPN-ie? U mnie "polączenie nie
    > jest możliwe dla numeru, z którego dzonisz. Przy wyboeraniu .."

    Nigdy z zadnych VPNow nie korzystalem.
    Moze to cos po prostu nie byc osiagalne z wzystkich BTSow np.
    Bywaly takie przypadki, ze z jednych BTSow cos wchodzilo, a z innych nie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-08-14 13:20:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > Moze to cos po prostu nie byc osiagalne z wzystkich BTSow np.
    > Bywaly takie przypadki, ze z jednych BTSow cos wchodzilo, a z innych nie.

    Abonament czy prepaid? U mnie PP.

    M.

  • 6. Data: 2009-08-14 13:28:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h63obh$f5j$1@news.onet.pl...

    > Abonament czy prepaid? U mnie PP.

    abo

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-08-15 14:59:47
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Ja mam telefon w Erze (numer wcześniej był w Orange). Zadzwoniłem i
    włączył się fax.

    Michał

  • 8. Data: 2009-08-15 15:15:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    >Ja mam telefon w Erze (numer wcześniej był w Orange). Zadzwoniłem i
    włączył się fax.

    Jestes pewien, ze faks? U mnie na 100% jest to modem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-08-16 11:29:22
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Fax czy modem - podobnie piszczy...

    Michał

  • 10. Data: 2009-08-16 14:18:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Fax czy modem - podobnie piszczy...

    ???? - sorry, ale naprawde ciezko jest pomylic fax z modemem :)

    Zobacz sam: 586990500 - to typowy modem (dialup do internetu) - na samym
    poczatku slychac takie krotkie 'bip"
    a potem seria dlugich - w miare gladkich tonow o roznych wysokosciach.

    447378929 to fax - juz po 2-3 sekundach tonu slychac charakterystyczne
    "cwierkanie", ktorego nie uswiadczysz na modemie.

    Oczywiscie fizycznie i to i to moze byc modemem (czyli faks moze byc faksem
    wirtualnym).

    Pozdrawiam
    SDD