  • 1. Data: 2018-07-14 10:13:56
    Temat: Ciekawy pacjent
    Od: p...@g...com

    https://youtu.be/JX6YVWA7Beg

    Zabiorą mu prawko ?

  • 2. Data: 2018-07-14 10:42:31
    Temat: Re: Ciekawy pacjent
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-14 o 10:13, p...@g...com pisze:

    > https://youtu.be/JX6YVWA7Beg
    >
    > Zabiorą mu prawko ?

    Nie zabiorą.
    Filmujący pewnie wcześniej zrobił coś równie głupiego i stąd
    zachowanie szeryfa. Tyle że filmujący sam na policję tego
    nie zgłosi.
    Było już coś podobnego i zakończyło się ukaraniem obu pacjentów.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-07-14 11:37:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.07.2018 o 10:42, RadoslawF pisze:

    > Filmujący pewnie wcześniej zrobił coś równie głupiego i stąd
    > zachowanie szeryfa.
    Co by nie zrobił to ciężko usprawiedliwić takie zachowanie. Chyba że
    była to próba zatrzymania po kolizji/wypadku, ale wtedy raczej nikt by
    tego do internetów nie wrzucał. Jak ktoś nie potrafi nad sobą panować,
    to nie powinen prowadzić pojazdów.

    Shrek

  • 4. Data: 2018-07-14 11:56:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 01:13:56 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > https://youtu.be/JX6YVWA7Beg
    > Zabiorą mu prawko ?

    A za co ? Bo jedno przekroczenie ciaglej, to IMO troche za malo, a
    usilowanie pobicia sie nie kwalifikuje :-)

    O ile w ogole moze byc o tym mowa, a nie "chialem mu powiedziec, ze
    jego pojazd nie nadaje sie do jazdy, bo zatruwa srodowisko dymem z
    rury" :-P

    A za publiczne nazwanie pojebem ... o, za to mozna beknac :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-07-14 14:15:04
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-14 o 11:37, Shrek pisze:

> [...]
    > była to próba zatrzymania po kolizji/wypadku, ale wtedy raczej nikt by
    > tego do internetów nie wrzucał. Jak ktoś nie potrafi nad sobą panować,

    A piechtochód?

  • 6. Data: 2018-07-16 17:09:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Filmujący pewnie wcześniej zrobił coś równie głupiego i stąd
    > zachowanie szeryfa.

    Może tak, może nie. Nie wiemy tego.

    Jaka jest w ogóle kara za takie pajacowanie?

    Dziś rano też miałem jednego pojeba, któremu bardzo nie pasowało, że go
    wyprzedziłem -- na tyle żeby wychodzić na światłach i przebąkiwać o
    wpierdolu. Co ciekawe facet 45+ w Yarisce a nie młody dresiarz w BMW. Nie
    mam w motorze kamery, to nawet nie mam jak palanta zgłosić, bo będzie
    słowo przeciwko słowu, ale... chyba w końcu założę :)

    --
    [ Yaris I FL 1.3 '04 & Hayabusa '00 & Yamaha YP-125R '07 ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 7. Data: 2018-07-16 21:08:18
    Od: l...@g...com

    Musiałeś go wyprzedzić z dużą klasą, że tak mu gul skoczył.

  • 8. Data: 2018-07-17 11:41:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    l...@g...com wrote:

    > Musiałeś go wyprzedzić z dużą klasą, że tak mu gul skoczył.

    Nie, wyprzedziłem go normalnie i przepisowo. Zresztą potem zwolniłem, żeby
    dotoczyć się do świateł (było czerwone), i chyba to nie pasowało mu
    bardziej. Może on z tych, którzy cisną gaz w opór widząc, że czerwone, i
    hamują 10 metrów przed nim, a może ma po prostu jakiś uraz do
    motocykli(stów) :)

  • 9. Data: 2018-07-17 11:43:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Nie, wyprzedziłem go normalnie i przepisowo.

    Zresztą (odpowiem sam sobie), nawet jakby mnie ktoś wyprzedził z "dużą
    klasą" to do głowy by mi nie przyszło wychodzenie z samochodu i inne
    dresiarskie zagrywki (albo np. urywanie lusterek, praktykowane przez
    niektórych użytkowników motocykli). Dla frustratów nie ma na drodze
    miejsca.

  • 10. Data: 2018-07-17 12:21:40
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.07.2018 o 10:13, p...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/JX6YVWA7Beg

    Do ORMO raczej nie należeli ludzie wybitni i nic się tu nie zmieniło.
    Zmienia się tylko nazewnictwo. Kiedyś kapuś, teraz sygnalista, kiedyś
    ORMOwiec, teraz szeryf.
    Jacek