  • 1. Data: 2015-08-27 18:44:43
    Temat: Cieknie paliwo audi a4 b5
    Od: olek <o...@w...pl>

    Witam
    Znajomy się pytał co może być przyczyną że mu cieknie paliwo jak
    samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś
    przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

  • 2. Data: 2015-08-27 19:08:04
    Temat: Re: Cieknie paliwo audi a4 b5
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-08-27 o 18:44, olek pisze:
> [...]
    > samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś
    > przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

    E, ja bym z taką pierdołą nie jechał. Przecież leci tylko, jak pompka z
    baku tłoczy zupę. Wystarczy wyłączyć stacyjkę i problem znika :)

  • 3. Data: 2015-08-27 19:17:17
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-27 o 19:08, Scobowski pisze:

    > E, ja bym z taką pierdołą nie jechał. Przecież leci tylko, jak pompka z
    > baku tłoczy zupę. Wystarczy wyłączyć stacyjkę i problem znika :)

    zwłaszcza, ze zapalony... problem jakby jednorazowy.

    @

  • 4. Data: 2015-08-27 20:00:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-27 o 19:17, Artur Miller pisze:

    > zwłaszcza, ze zapalony... problem jakby jednorazowy.
    >
    > @

    Ale on go zapala i gasi, tak na przemian. Może jeszcze kilka razy mu się
    uda ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-08-27 23:06:11
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś
    > przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

    Dana ciecz podlegająca ciśnieniu, napotykając na otwór, czyli szczelynę
    wypływa. Praf fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głomp.

  • 6. Data: 2015-08-27 23:13:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co pytasz o coś co wiesz. Napisałeś ze jak zapalony to leci a jak zgaszony nie
    leci. Przyczyną jest zapalenie.

  • 7. Data: 2015-08-28 12:43:17
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    olek <o...@w...pl> wrote:

    > Znajomy się pytał co może być przyczyną że mu cieknie paliwo jak
    > samochód jest zapalony, jak zgasi przestaje lecieć. Wg mnie to jakieś
    > przewody. Do mechanika dopiero jedzie po niedzieli.

    Na moje oko - winna jest pompa paliwa. Niech kolega odłączy pompę, to
    przestanie cieknąć.

    Może trzeba zalać gęstsze paliwo - jak leje benzynę, niech naleje ropę,
    jak leje ropę, niech naleje oleju. Tylko takiego do przekładni, bo
    silnikowy może być za rzadki.

    Może być winna też grawitacja, ale z odłączeniem jej mogą być pewne
    problemy - z odłączoną grawitacją samochód nie pojedzie, bo odpowiada
    ona za przyczepność. Za to kierownica będzie lżej chodziła.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/