  • 1. Data: 2017-11-15 12:20:15
    Temat: Ciemny motyw na androida
    Od: z <...@...pl>

    Może za krótko bo tylko 20 lat obcuję z systemami komputerowymi i jestem
    lamerem ;-) ale może ktoś napisze czy da się w tym prowizorycznym
    systemie zmienić motyw na jakiś ciemny po całości i w połączeniach i w
    opcjach... tak normalnie wybierając motyw? :-)

    PS. Z3 Compact
    Nie muszę chyba wspominać że nie zdzierżę kolejnych reklam które będzie
    mi zapodawała zewnętrzna aplikacja :-)

  • 2. Data: 2017-11-16 01:46:18
    Temat: Re: Ciemny motyw na androida
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/15/2017 6:20 AM, z wrote:
> [...]
    >
    > PS. Z3 Compact
    > Nie muszę chyba wspominać że nie zdzierżę kolejnych reklam które będzie

    moze da sie na twoim zainstalowac, Samsungowy sd-Black.
    chyba ciemniejszego nie ma. <rs>

  • 3. Data: 2017-11-16 13:05:52
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 12:20, z pisze:
> [...]
    >
    > PS. Z3 Compact
    > Nie muszę chyba wspominać że nie zdzierżę kolejnych reklam które będzie

    Samsung ma wiele fajnych ciemnych motywów - sam korzystam, bo nie
    cierpię jasnych. Jak jest w przypadku Sony niestety nie wiem.

  • 4. Data: 2017-11-16 15:41:57

    W dniu 2017-11-16 o 13:05, Skylla pisze:

    > Samsung ma wiele fajnych ciemnych motywów - sam korzystam, bo nie
    > cierpię jasnych. Jak jest w przypadku Sony niestety nie wiem.

    I te motywy robią Wam ciemność po całości? Telefon, poczta, ustawienia...?

  • 5. Data: 2017-11-16 21:01:12
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2017-11-16 o 15:41, z pisze:

    > I te motywy robią Wam ciemność po całości? Telefon, poczta, ustawienia...?

    Tak, chociaż oczywiście nie w każdej aplikacji, ale w systemowych owszem.