  • 61. Data: 2018-03-16 15:29:12
    Temat: Re: Cienizna Zachodu
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 14:48, Marek pisze:

    > Mógłbyś rozwinąć? [...]

    Nie ma co gdybać bez końca. Trzeba działać.

  • 62. Data: 2018-04-02 23:22:19
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Konrad Anikiel wrote:

    > Ktoś ma jakiś pomysł co teraz robić?

    Przejść pięć etapów żałoby, każdy we właściwym sobie tempie.

    https://www.youtube.com/watch?v=fE6OyQvMyPU&feature=
    youtu.be&t=14

    Pozdrawiam, Piotr

  • 63. Data: 2018-04-04 10:49:08
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    4...@g...com wrote:

    > Wszystko co zyje choruje, pewno jak by sie komus chcialo szukac to chore bakterie
    tez by znalazl. A co powiesz na taka sytuacje. Na roznych targach a czasami ludzie
    sami jezdza na wioski zeby kupic mleko od krowy. I okazuje sie ze to super mleko
    ktore nie trafilo do mleczarni jest od chorych krow. Chore krowy tez trzeba doic i
    cham ze wsi takiego mleka nie zniszczy tylko sprzedaje durnym ludziom jaka lepsze niz
    ze sklepu. W Lodzi kiedys zrobili kontrole w sklepach ze " zdrowa zywnoscia". Prawie
    cale mleko jakie w nich bylo bylo od krow chorych na gruzlice. I ciekawostka. To
    mleko co bylo bezpieczne pochodzilo z mleczarni. Wlascicieli sklepow ukarano. Jednych
    za stworzenie zagrozenia a wszystkich za konfekcjonowanie bez zapewnienia
    odpowiednich warunkow sanitarnych.

    I co, wyleczyło to jakiegoś oszołoma z wiary w EKO czy innego "najlepsze
    z natury"?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 64. Data: 2018-04-04 12:59:56
    Od: 4...@g...com

    Nie wiem, nie obracam sie w kregach zywnosciowych oszolomow. Wedzona pasztetowa z
    marketu mi smakuje i od czasu do czasu ja kupuje. Mleka organicznie nie znosze. Z
    wyrobow zwiazanych z krowa pasuje mi argentynska wolowina i Advocat. Ssaki mleko maja
    pic krotko na poczatku zycia. Potem jest im zbedne. A mleko innego gatunku moze byc
    wrecz szkodliwe.