  • 1. Data: 2016-06-24 12:44:40
    Temat: Cieszę się!
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    Z decyzji Brytyjczyków,
    powód:
    będzie można kupić normalną żarówkę 100W mleczną przynajmniej tam ;-)

    Włodek

  • 2. Data: 2016-06-24 12:47:43
    Temat: Re: Cieszę się!
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 12:44, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Z decyzji Brytyjczyków,
    > powód:
    > będzie można kupić normalną żarówkę 100W mleczną przynajmniej tam ;-)
    Ale z lewym gwintem. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2016-06-24 12:49:04
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 24/06/2016 11:47, Robert Wańkowski wrote:
    > Ale z lewym gwintem. :-)

    Brytyjskie żarówki nie mają gwintu ;-)

  • 4. Data: 2016-06-24 12:59:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Cezar napisał:

    > Brytyjskie żarówki nie mają gwintu ;-)

    A niech to jasny gwint!

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2016-06-24 13:44:50
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > A niech to jasny gwint!

    (Z wikicytatów)
    Jeżeli, daj Boże, Pana Boga nie ma, to chwała Bogu; ale natomiast jeśli, nie
    daj Bóg, Pan Bóg jest, to niech nas ręka boska broni.
    (C) Jan Tadeusz Stanisławski.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 6. Data: 2016-06-24 13:54:44
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-24 o 12:44, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > Z decyzji Brytyjczyków,
    > powód:
    > będzie można kupić normalną żarówkę 100W mleczną przynajmniej tam ;-)

    pojedziesz po nią samochodem napędzanym paliwem po 7,50PLN za litr, bo
    za dolara zapłacisz po 6PLN

    do Rosji masz bliżej.

    a.

  • 7. Data: 2016-06-24 13:57:10
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 24 czerwca 2016 12:49:05 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:

    > Brytyjskie żarówki nie mają gwintu ;-)

    Mają, ale bagnetowy :)

  • 8. Data: 2016-06-24 14:15:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-24 13:54, Artur Miller wrote:

    > pojedziesz po nią samochodem napędzanym paliwem po 7,50PLN za litr, bo
    > za dolara zapłacisz po 6PLN
    >
    > do Rosji masz bliżej.

    Prognozy pogody to dla Brześcia słucham.

    :-)

    Włodek

    P.S.
    w czasach 49 województw na nasze niekiedy mówilismy
    "kołobrzeskie"

    WW

  • 9. Data: 2016-06-24 15:39:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > Z decyzji Brytyjczyków,
    > powód:
    > będzie można kupić normalną żarówkę 100W mleczną przynajmniej tam ;-)

    Na złość mamie odmroziłem sobie uszy :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-06-24 16:05:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 Jun 2016 12:44:40 +0200, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > będzie można kupić normalną żarówkę 100W mleczną przynajmniej tam
    ;-)

    A co takiego fajnego jest w mleczności żarówki?

    --
    Marek