  • 1. Data: 2011-05-15 13:36:12
    Temat: Ciezko zamykjace sie drzwi w Hondzie Civic sedan
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    W nowej Hondzie Civic sedan z 2011 roku ciezko zamykaja sie wszystkie drzwi.
    Tzn. trzeba dosc mocno je pchnac lub pociagnac do siebie (jesli sie jest w
    srodku) zeby sie zamknely. Ta niedogodnosc wystepuje tylko wtedy, gdy wszystkie
    okna sa zamkniete. Jesli ktores okno jest otwarte, to wszystkie drzwi zamykaja
    sie dobrze, wystarczy je lekko pchnac. Tego feleru nie ma natomiast w Civic 5D
    Hb. Czy ktos tez ma takie doswiadczenie?
    pawel

  • 2. Data: 2011-05-15 13:42:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-15 13:36, pawel pisze:
> [...]
    > sie dobrze, wystarczy je lekko pchnac. Tego feleru nie ma natomiast w Civic 5D
    > Hb. Czy ktos tez ma takie doswiadczenie?

    Ciśnienie wewnątrz auta. W każdym aucie to występuje.

  • 3. Data: 2011-05-15 13:51:27
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > Ciśnienie wewnątrz auta. W każdym aucie to występuje.
    No wlasnie nie w kazdym. Np. w Hondzie Civic 5D hatchback tego nie ma. Nie
    zauwazylem tez tej nioedogodnosci w zadnym innym aucie.
    pawel

  • 4. Data: 2011-05-15 14:19:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-15 13:51, pawel pisze:
    > No wlasnie nie w kazdym. Np. w Hondzie Civic 5D hatchback tego nie ma. Nie
    > zauwazylem tez tej nioedogodnosci w zadnym innym aucie.
    > pawel

    Jest to do zauważenia w każdym aucie. Inaczej się drzwi zatrzaskują
    jak zamykasz ostatnie drzwi (pozostałe są zamknięte) i masz
    pozamykane okna a inaczej jak jakieś okno otwarte albo drzwi inne
    otwarte. Chociaż zdecydowanie mniej to czuć np. w Oplu astrze II
    niż w BMW E60, E90 albo CL500. Może to kwestia wygłuszenia wnętrza
    na to spływ na pewno ma również "uszczelnienie".

  • 5. Data: 2011-05-15 15:27:11
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    > No wlasnie nie w kazdym. Np. w Hondzie Civic 5D hatchback tego nie ma. Nie
    > zauwazylem tez tej nioedogodnosci w zadnym innym aucie.
    > pawel

    Znaczy, że hatchback jest nieszczelny. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 6. Data: 2011-05-15 15:39:45
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > Znaczy, że hatchback jest nieszczelny. :)

    Ostatnio probowalem rozne auta u dealerow: Mercedes, Mitsubischi, Renault, Kia
    itd i nigdzie nie zauwazylem zeby trzeba bylo sila zamykac drzwi. Wszystkie te
    auta byly nieszczelne?
    pawel

  • 7. Data: 2011-05-15 15:53:05
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2011-05-15 15:39, pawel pisze:

> [...]
    > itd i nigdzie nie zauwazylem zeby trzeba bylo sila zamykac drzwi. Wszystkie te

    Pół żartem, pół serio napisałem. :) Ja takie objawy w swoich samochodach
    mam i miałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 8. Data: 2011-05-15 16:01:25
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > Pół żartem, pół serio napisałem. :) Ja takie objawy w swoich samochodach

    > mam i miałem.

    OK, ale pytanie pozostaje, dlaczego w sedanie drzwi sie ciezko zamykaja, a w hd
    latwo?
    pawel