  • 1. Data: 2015-06-30 00:38:58
    Temat: Citroen C4 - problem ze swiatlami
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    Mam problem ze swiatlami w C4 picasso
    Po jednej stronie wszystko jest OK, po drugiej z przodu, brak swiatla
    mijania, drogowe jest OK. Zarowka H7. Zmienilem 2 razy zarowke, potem
    dla pewnosci zmienilem je miejscami, przerylem bezpieczniki. Stanalem
    miernikiem na kostce, napiecia na zarniku od swiatla mijania nie ma nadal.
    Moje pomysly sie skonczyly. Czy ktos z was ma jakis pomysl, co moze byc
    przyczyna, zanim pojade do jakiegos magika-elektryka?
    dzieki
    --
    go!

  • 2. Data: 2015-06-30 01:21:18
    Temat: Re: Citroen C4 - problem ze swiatlami
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** go! pisze tak:

> [...]
    > od swiatla mijania nie ma nadal. Moje pomysly sie skonczyly. Czy
    > ktos z was ma jakis pomysl, co moze byc przyczyna, zanim pojade do

    google zeznaje że to bezpieczniki F17 i F18.

    Leć po przewodzie od lampy. Być może światła mają przekaźniki. Byc może
    zgniły kontakty przekaźnika albo kontakty bezpiecznika. Odepnij żarowke
    i mierz napiecie czy jest coś czy czyste zero volt.

    Schemat by się przydał co jest pomiedzy żarowka a bezpiecznikiem (czy
    coś jest czy tylko przewód)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-06-30 10:36:47
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-06-30 o 01:21, PiteR pisze:

> [...]
    > i mierz napiecie czy jest coś czy czyste zero volt.
    >
    > Schemat by się przydał co jest pomiedzy żarowka a bezpiecznikiem (czy

    Przekaźniki są w BSI. Jak bezpieczniki są OK, to podłącz auto pod
    Lexię/Diagboxa i zrób test świateł. Jeżeli się zapalą OK, to do
    sprawdzenia/naprawy/wymiany przełącznik zespolony...
    A jeżeli test będzie negatywny to do przetrzepania wiązka