  • 1. Data: 2015-07-02 19:37:37
    Temat: Citroen Xsara 1999
    Od: Alastars <a...@p...pl>

    Żadnych problemów, belka ok, wymiana elementów zawieszenia, klocki plus
    tarcze, żadnych wycieków, auto jak nowe, zero rdzy OCB? Pytanie w
    sensie- dlaczego takie tanie i nikt nie chce kupić za 3500?

  • 2. Data: 2015-07-02 20:59:09
    Temat: Re: Citroen Xsara 1999
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alastars a...@p...pl ...

    > Żadnych problemów, belka ok, wymiana elementów zawieszenia, klocki plus
    > tarcze, żadnych wycieków, auto jak nowe, zero rdzy OCB? Pytanie w
    > sensie- dlaczego takie tanie i nikt nie chce kupić za 3500?

    Bo sie ludzie nie znaja :)

  • 3. Data: 2015-07-02 21:17:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.07.2015 o 19:37, Alastars pisze:
    > Żadnych problemów, belka ok, wymiana elementów zawieszenia, klocki plus
    > tarcze, żadnych wycieków, auto jak nowe, zero rdzy OCB? Pytanie w
    > sensie- dlaczego takie tanie i nikt nie chce kupić za 3500?
    bo to auto na F
    ToMasz

  • 4. Data: 2015-07-02 23:10:37
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 02 Jul 2015 19:37:37 +0200, Alastars
    <a...@p...pl> wrote:
    > takie tanie i nikt nie chce kupić za 3500?

    Klime ma?
    To biere bez targowania
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 5. Data: 2015-07-03 08:25:33
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-07-02 o 19:37, Alastars pisze:
    > Żadnych problemów, belka ok, wymiana elementów zawieszenia, klocki plus
    > tarcze, żadnych wycieków, auto jak nowe, zero rdzy OCB? Pytanie w
    > sensie- dlaczego takie tanie i nikt nie chce kupić za 3500?
    A jaki silnik??

    Bo ja myślę, o sprzedaży Żonowej Xsary ale 2003r. 1,4HDI z klimą za
    6000PLN z polskiego salony. Przebieg ori 155kkm...

  • 6. Data: 2015-07-03 09:33:12
    Od: Alastars <a...@p...pl>

> [...]
    > tarcze, żadnych wycieków, auto jak nowe, zero rdzy OCB? Pytanie w
    > sensie- dlaczego takie tanie i nikt nie chce kupić za 3500?

    Sprzedana :D

  • 7. Data: 2015-07-03 12:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alastars a...@p...pl ...

    > Sprzedana :D

    Przez grupe?

  • 8. Data: 2015-07-03 14:08:18
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > 6000PLN z polskiego salony. Przebieg ori 155kkm...
    kombi?
    gdzie?

  • 9. Data: 2015-07-06 08:59:51
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 14:08, abn140 pisze:
    > kombi?
    > gdzie?

    hatchback 5 drzwi. Kujawsko-pomorskie, ale najpierw trzeba Żonę
    przekonać do zmiany auta a to nie jest taka prosta sprawa...