  • 1. Data: 2017-08-03 23:38:59
    Temat: Co jest korzystniejsze?
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Jakie są wady i zalety Mixa w T-Mobile i prepaida tamże? Obecnie mam
    abo w T-Mobile, ale chciałbym coś tańszego. Do T-Mobila trochę się
    przyzwyczaiłem.

    --

    Pzdr.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-08-04 09:33:59
    Temat: Re: Co jest korzystniejsze?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 03.08.2017 o 23:38, Misiek pisze:
    > Jakie są wady i zalety Mixa w T-Mobile i prepaida tamże? Obecnie mam
    > abo w T-Mobile, ale chciałbym coś tańszego. Do T-Mobila trochę się
    > przyzwyczaiłem.

    w Tmobile korzystniejsza jest oferta 90DniZaDarmo.pl. nie wdając się w
    szczegóły za 25zł masz 4 miesiące no limit. potem pomyślisz

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-08-04 11:39:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >w Tmobile korzystniejsza jest oferta 90DniZaDarmo.pl. nie wdając się
    >w szczegóły za 25zł masz 4 miesiące no limit. potem pomyślisz

    Ale to dla przenoszacych numer, a nie dla reszty holoty, czyli
    wlasnych klientow :-)

    No chyba, ze drugi numer zamowic, a stary zakonczyc, albo przeniesc
    dwa razy :-)

    Wracajac do abo - dostales jakas oferte przedluzeniowa ?
    Jak korzystasz z telefonu ? nowy telefon potrzebny/niepotrzebny?

    Bo jesli dobrze widze - na karte "bez limitu" i 10 GB/mc to 25zl /mc.
    Abonament w t-mobile slabo wychodzi ... i moze dlatego spadli juz na
    4-te miejsce :-)
    Ciekawe, czy zechca sie odbic :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-08-04 15:07:52
    Od: Misiek <m...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Aug 2017 11:39:53 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał:

    > [cut]

    No właśnie facet zadzwonił i obniżył mi taryfę o 20 zł. Miałem 56 zł,
    a mam 36. Brutto. Chyba nie ma co marudzić.

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2017-08-04 16:30:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> napisał:
    > [cut]
    >No właśnie facet zadzwonił i obniżył mi taryfę o 20 zł. Miałem 56 zł,
    >a mam 36. Brutto. Chyba nie ma co marudzić.

    Zalezy od taryfy i od potrzeb.

    Zawsze to drozej niz aktualna oferta "na karte", a jak umowa na dwa
    lata, to jeszcze moze troche spasc.

    Wiec badz twardy i przejsc na karte :-)

    J.