  • 1. Data: 2009-05-09 07:05:18
    Temat: Co jest nie tak z tym silnikiem, czyli moja Honda CB 750 F 82"
    Od: wacos <w...@g...pl>

    Witam
    oto film, który nakręciłem 2 dni temu, przedstawia dźwięk pracy silnika
    mojej hondy.
    http://www.youtube.com/watch?v=yHQeJE348xg

    nakręciłem ten filmik, ponieważ ten silnik bardzo dziwnie pracuje, raz,
    że głośno, ale to chyba przyczyna 2 dziur w wydechu, ale wcześniej nigdy
    tak nie pracował, był jakby żwawszy, nie cykał jak choper (bez obrazy do
    choperów), a teraz cyka.
    Nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że słychać pukający łańcuszek
    rozrządu. Ponadto w tym bzyku już 2 razy czyściłem gaźniki, założyłem
    nowy filtr paliwa, nowe przewody paliwowe, zawsze po czyszczeniu jest
    tydzień spokoju, wszystko ładnie śmiga, a potem nagle gaśnie, obroty
    spadają, strzela z rury jak ze strzelby...ostatnio ledwo do domu
    dojechałem. Na filmie jest też jeden moment że nagle obroty skoczyły na
    4 tyś...
    Już nie mam siły na niego.
    Czy ktoś mi podpowie co sam mogę w nim zrobić, co sie dzieje, że on tak
    pracuje, a po kilku dniach dobrej jazdy znów sie pierdol....teraz już
    nawet nie chce odpalić, ciągle świeci się kontrolka oleju, więc tylko
    raz próbowałem go odpalać, bo nie wiem czym to sie może skończyć...

    pozdr
    Wacos
    martwa CB 750

  • 2. Data: 2009-05-09 08:16:26
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "wacos" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawet nie chce odpalić, ciągle świeci się kontrolka oleju, więc tylko raz
    > próbowałem go odpalać, bo nie wiem czym to sie może skończyć...

    Na moje ucho to on nie chodzi na 1 gar.
    Sprawdź czy lewego powietrza nie bierze. Czy któryś króciec nie jest
    pęknięty. Czy świece dają ładne iskry.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-05-09 10:33:58
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    wacos pisze:
> [...]
    > spadają, strzela z rury jak ze strzelby...ostatnio ledwo do domu
    > dojechałem. Na filmie jest też jeden moment że nagle obroty skoczyły na
    genralnie gazole nie "zatykaja" sie bez przyczyny. Moze czas wyczyscic
    bak? ale tak dokladnie a nie poplukac. Moto leciwe, wiec cos tam w tym
    baku moglo skorodowac i sie teraz odklada w gazolach. Czy gazole jak je
    rozbierales byluy zanieczyszczone?
    Faktycznie chodzi jak sieczkarnia, jakby nie palil na ktorys z cylindrow.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 4. Data: 2009-05-09 11:13:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    wacos pisze:

    > Nie jestem znawcą, ale wydaje mi się, że słychać pukający łańcuszek
    > rozrządu.

    To lancuch sprzeglowy halasuje. Norma w CB w ktorej rzuca palenie na
    ktorys garnek.

    > Ponadto w tym bzyku już 2 razy czyściłem gaźniki,

    wykrecales i sprawdzales wszystkie dysze ? Poziomy paliwa ok ?

    > założyłem
    > nowy filtr paliwa, nowe przewody paliwowe,

    A swiece, krocce ssace ?

    Generalnie w starych CB zawsze jest problem z gaznikami. Walczylem z
    dwiema - CB900F i CB750K. Oba mialy problem gaznikowy. 900 udalo sie
    jako tako ustawic i chodzi, w 750 musialem wymienic gazniki. Stare
    oryginalne Keihiny powiedzialy pass.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-05-10 19:52:04
    Od: "Romek" <y...@g...pl>

> [...]
    > Witam
    > oto film, który nakręciłem 2 dni temu, przedstawia dźwięk pracy silnika

    nie pali czasami jeden gar. sprawdz ktora rura wydechowa jest chlodniejsza.
    CB lubi wykanczac swiece. Zwlaszcza starsze modele w ktorych iskra jest
    slaba.
    Pozdr

  • 6. Data: 2009-05-24 13:17:40
    Od: wacos <w...@g...pl>

    Romek pisze:

    > nie pali czasami jeden gar. sprawdz ktora rura wydechowa jest
    > chlodniejsza. CB lubi wykanczac swiece. Zwlaszcza starsze modele w
    > ktorych iskra jest slaba.
    > Pozdr

    siema
    dopiero teraz miałem czas zajrzeć do bzyka, jak sie okazało, nie pali na
    jeden gar, zmiana świecy nic nie dała, odpowiednio zamieniłem nawet
    cewki i nadal nic, nadal klekocze, jeden gar nie działa,
    czy ktoś z Was wie co się dzieje?

    z góry dzięki za odpowiedź

    wacos
    martwa cb 750

  • 8. Data: 2009-05-24 15:05:17
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Cześć
    W mojej poprzedniej maszynie, gdy jeden gar nie palił przyczyną okazała
    się dziurawa membrana w gaźniku.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 9. Data: 2009-05-24 16:44:46
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "wacos" <w...@g...pl> wrote

> [...]
    > jeden gar, zmiana świecy nic nie dała, odpowiednio zamieniłem nawet cewki
    > i nadal nic, nadal klekocze, jeden gar nie działa,

    Szklana kulo podpowiedz czy jest iskra, czy dostaje paliwo,
    czy jest sprezanie itd...???

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 10. Data: 2009-05-24 17:03:58
    Od: wacos <w...@g...pl>

    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
    http://www.foto-spider.pl
    RF900RS2 pisze:

    Szklana kulo podpowiedz czy jest iskra, czy dostaje paliwo,
    czy jest sprezanie itd...???

    iskra na świecy jest, kable sprawdzałem, cewki też, a czy dostaje paliwo
    to nie wiem, bo nie wiem jak to sprawdzić??
    jak?? :)
    pozdro
    WacoS