  • 11. Data: 2018-07-10 10:04:15
    Temat: Re: Co kupic?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 09.07.2018 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > Poszukałem i tak:
    > note 3 - ok 70k
    > mi a1 - rzeczywiscie mniej 60k
    > note 5 - 115k...

    no to dołóż sobie jeszcze do tego wymiary, i wybierz co Ci pasuje. tak
    dla informacji, lepsza wersja samsunga galaxy s4, albo zwykły s5 mają ok
    75 tyś w antutu. wiec - jak dlamnie - snap 625, w 2018r to pomyłka
    ToMasz

  • 12. Data: 2018-07-10 11:39:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

> [...]
    > tak dla informacji, lepsza wersja samsunga galaxy s4, albo zwykły s5
    > mają ok 75 tyś w antutu. wiec - jak dlamnie - snap 625, w 2018r to

    Biorac pod uwage ze jak piszesz note 5 wcale nie jest duzo wiekszy niz
    note 3 oraz ze jest duzo szybszy i ma duza wieksza baterię niz mi a1 to
    wybór jest własciwie no brainerem.
    Bedzie note 5 :)
    Dziękuje za podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 13. Data: 2018-07-10 15:06:10
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 10.07.2018 o 11:39, Budzik pisze:
    > note 5 wcale nie jest duzo wiekszy niz
    > note 3
    nie, niewiele większy od a1

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7863&
    idPhone2=8776&idPhone3=8893

    ale tak czy siak brałbym note 5 lub mi5

    ToMasz

  • 14. Data: 2018-07-10 16:11:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > ale tak czy siak brałbym note 5 lub mi5

    a tak z ciekawości to co te punkty antutu mierza/przedstawiają/pokazują

    bo mam seata który ma 60 KM i Mazde 6 120 KM
    i naprawdę nie wiem które auto jest szybsze
    bo mazda niby KM więcej ale cięższa jest.

    Ja kupiłem żonie MI A1 bo to (podobno) czysty android i ma mięc wsparcie
    przez dwa lata googla.
    Pytanie od kiedy liczone.

    Ale wracając do tematu :
    "
    AnTuTu pozwala na przetestowanie wszystkich najważniejszych elementów składających
    się na ogólną wydajność smartfona czy tabletu. Pod lupę brany jest zatem naturalnie
    procesor, układ graficzny i pamięć RAM, ale poza tym przeprowadzany jest również
    test I/O. Po przeprowadzeniu wszystkich testów otrzymujemy wynik w każdej z tych
    kategorii, jak również ogólny rezultat jaki osiągnęło testowane urządzenie.
    "

    i jak to ma się do

    "
    Użytkuję mi5 64/3gb od ponad roku. Na początku telefon działał sprawnie ale po
    aktualizacjach tak zwolnił, że mam ochotę go wyrzucić przez okno. Zwykłe aplikacje
    typu zegar, kalendarz, sms potrafią się zacinać. Już nie wspomnę o bardziej
    wymagających aplikacjach. Telefon raz dziennie czyszczony przez panel sterowania ze
    zbędnych plików ale to nic nie daje. Nie polecam bo xiaomi zwalnia telefony po
    aktualizacjach w mojej ocenie. Nie kupię już telefonu od nich. Nie polecam.
    "
    czy ten uzytkownik ma nadal X tysiecy punktów antutu czy nie?

  • 15. Data: 2018-07-10 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > nie, niewiele większy od a1
    >
    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7863&
    idPhone2=8776&idP
    > hone3=8893
    >
    > ale tak czy siak brałbym note 5 lub mi5

    Doszedłem do takeigo samego wniosku.
    Spojrze jeszcze na tego mi5 ale na razie jestem zdecydowany na note 5

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 16. Data: 2018-07-10 17:32:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    10 Jul 2018 14:59:56 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik ToMasz N...@o...pl ...

    > Doszedłem do takeigo samego wniosku.
    > Spojrze jeszcze na tego mi5 ale na razie jestem zdecydowany na note 5

    Spojrzyj jeszcza na Aquosa S2 jeżeli focisz telefonem. 150$

  • 17. Data: 2018-07-10 17:36:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    09 Jul 2018 20:59:58 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Poszukałem i tak:
    > note 3 - ok 70k
    > mi a1 - rzeczywiscie mniej 60k
    > note 5 - 115k...

    Coś pamiętam z YT, że note 4x był szybszy niż note 5.

  • 18. Data: 2018-07-10 17:56:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > AnTuTu pozwala na przetestowanie wszystkich najważniejszych elementów składających
    się na ogólną wydajność smartfona czy tabletu.
    żaden tego typu test nie jest "wyrocznią", ale daje ogólne pojęcie o
    szybkości telefonu. ta szybkość przekłada się w pewien sposób na wygodę
    użytkowania smartfona. niestety, wolny telefon gwarantuje.... problemy,
    szybki daje nadzieje że będzie lepiej. jednak są mi znane modele które
    mimo dobrych parametrów działały marnie.
    O jakich problemach piszę? Nawiązując do tematu samochodów - coś piszczy
    przy 120km/h i trochę ściąga na bok. Ale panie kochany ja nigdy nie
    przekraczam 90km/h. więc problem pozostanie nie zauważony. tak samo jest
    ze smartfonami. moja matka ma motorolę z snapem 425 i jej to wystarcza.
    ale ma 4 ikonki na pulpicie i nigdy nie otwiera "zasobnika" ze
    wszystkimi zainstalowanymi porgramami. Dla mnie smartfon to wieża
    stereo, telewizor, pogodynka, zegar z budzikiem.... któtko: mimo rooota
    i wywalenia parunastu programów, mam ich 60 i każdy jest używany. może
    nie każdy codziennie - ale raz na tydzień - conajmniej. kilka naraz... i
    robi się padaka. mało pamięci i programy w tle znikają. męczenie wolnego
    procesora na 100% wydajności, drenuje baterie.
    Wspomniane konie mechaniczne dają taki sam pogląd. 60 koni - padaka. 120
    koni - raczej pojedzie.... ale nie na 100%.

    > i jak to ma się do
    >
    > Użytkuję mi5 64/3gb od ponad roku. Na początku telefon działał sprawnie ale po
    aktualizacjach tak zwolnił,
    Takie marudzenie jak u skaleczonej 3 letniej dziewczynki.
    Ten kto jest autorem zacytowanej wypowiedzi, musiałby najpierw
    przywrócić ustawienia fabryczne i niestety pojedyńczo instalować
    programy, patrząc który powoduje problem. patrzeć który program drenuje
    baterię, jakie pozostają w pamięci. kolejna rzecz to właśnie
    aktualizacje. jeśli na serio któraś coś "skopała", w dobrym, fajnym
    telefonie, to trzeba ją usunąć. samodzielnie albo z pomocą serwisu. Taka
    usługa to kilka procent ceny nowego telefonu. Można też zainstalować
    alternatywny soft, co w przypadku mi5 jest bardzo łatwe, bo chińczycy
    sami zezwalają na odblokowanie telefonu.

    > czy ten uzytkownik ma nadal X tysiecy punktów antutu czy nie?
    niestety będzie miał. w takim teście zwolni o parę procent, ale samo
    antutu, ubije programy w pamięci, nie będzie czekało na czujniki, na
    informacje, dane płynące z "dotyku" telefonu, więc nic nie bęzdie
    przeszkadzało w osiągnięciu wysokiego wyniku. będzie on niewiele gorszy
    od tego który osiagnie telefon wyjęty z pudełka. I to dobrze że
    jakakolwiek różnica jest widoczna.
    ToMasz

  • 19. Data: 2018-07-10 18:17:50
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-07-10 o 11:39, Budzik pisze:
    > Biorac pod uwage ze jak piszesz note 5 wcale nie jest duzo wiekszy niz
    > note 3 oraz ze jest duzo szybszy i ma duza wieksza baterię niz mi a1 to
> [...]

    nie brałbym, jest mocno niedopracowany:
    spadki wydajności
    laggująca kamera (ponoć codzienny restart fona to norma)

    https://www.youtube.com/watch?v=uL6HxPa5Px4

    --
    @foe_pl

  • 20. Data: 2018-07-10 18:36:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 lipca 2018 17:56:20 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    składających się na ogólną wydajność smartfona czy tabletu.
    > żaden tego typu test nie jest "wyrocznią",
    zgadzam się

> [...]
    > Ten kto jest autorem zacytowanej wypowiedzi, musiałby najpierw
    > przywrócić ustawienia fabryczne i niestety pojedyńczo instalować

    Ja kiedyś znałem na pamięć kod do WIndowsa98 bo tak często
    go reinstalowałem. A miałem przecież niezły sprzęt jak na tamte czasy.
    A teraz mam biznesowego della z 2012 roku
    z systemem zainstalowanym nie pamietam kiedy i jeszcze nie miałem
    problemów z muleniem nie mówiąc o niebieskim ekranie.
    Wiec jeśli mówisz że w telefonie/komputerze z 3 GB RAM-u i 4x1,8 GHz zegarem
    trzeba reinstalować system w 2018 roku bo muli.
    To coś jest nie halo nie uważasz?

    Kupiłem żonie MI A1 z czystym andkiem w porównaniu do lumii 640 to jest
    ogromny skok jakościowy i nie mówie tutaj o ilości apek tylko o możliwości otwierania
    pdf.
    W niedziele byłem na zawodach chciałem zobaczyć wyniki.
    Lumia mimo przywrócenia do ustawień fabrycznych ma ogromne problemy z otwarciem a A1
    robi to niemal błyskawicznie.
    Plik z listą 1000 zawodników i ich wynikami ile to może ważyć?
    Chyba że to kwestia operatora A1 jest w Tmobile a Lumia w PLAY.

    btw
    Jeśli to nie tajemnica to co jest w tych 60 aplikacjach?
    Bo próbowałem żonie w A1 zainstalować jakieś potrzebne programy
    i chyba w 20 się zmieściłem .
    I zastanawiam się na komu 60 :)