    From: "Tomek" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Co kupic/ile warte stare spalone?
    Date: Wed, 2 Jun 2010 08:58:51 +0200

    Witam szanowne grono!

    No i stalo sie, zapalil sie garaz, od niego auto. Skutek taki, ze szukam
    nowego "starego".
    Co mozecie mi polecic, co spelnia nastepujace wymagania:
    - kombi, sredniej wielkosci
    - cena ok 12 max 15tys
    - musi wytrzymac kolejne 4-5 lat
    - airbag, abs, klima - wymagane
    Myslalem o Focusie, roczniki 2000-2002, ale nie wiem czy warto pchac sie w
    starego diesla. Benzynka tez moze byc, LPG nigdy wiecej, przebiegi duze nie
    beda, tylko w dieslach wybor wiekszy.
    Zastanawiam sie tez nad Stilo. Cos jeszcze ciekawego w miare bezawaryjnego
    da sie znalesc w tej polce cenowej?
    Przy okazji pytanie, ile warta moze byc Astra F kombi, rocznik 97, spalony
    tyl, przod nieruszony. Sprawny mechanicznie, tzn silnik, skrzynia, abs, nowe
    sprzeglo (2tyg temu wymiana), klima po regeneracji sprzezarki, LPG, 2x
    airbag, wspomaganie. Rozumiem ze to mozna juz tylko na czesci popchnac, ale
    ile mniej wiecej mozna za takie cos krzyczec?

    pozdrowionka!
    --
    Tomek