  • 11. Data: 2019-01-09 21:28:44
    Temat: Re: Co ma wpływ na jakość procesu parkowania
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Paradoksalnie nie ma wygodniejszego auta do parkowania niz
    > dostawczaki :) Zwłaszcza np ducato - fantastyczny promien skretu,
    > dobra widocznosc w lusterkach. Ducato wjade wszedzie, osobówke sie
    > pierdole :)

    To prawda ale zatoki nie są pomyślane dla dukato. Zawsze widziałem te
    jadowite wzroczki, że nie mogą otworzyć drzwi szeroko.

    Na parking strzyżony zaakceptowali mnie po przymiarce i teście
    umiejętności. Od pasażera stała Toyota landcruiser a od kierowcy Lexus
    300h. Także tak.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 12. Data: 2019-01-09 23:02:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-09 19:26, s...@g...com wrote:

    > Nie do konca rozumiem przekaz ale mysle ze chodzi ci o to ze jakies auto jest
    niezwinne i chcesz wiedziec czemu.

    > Promien skretu to jedna sprawa, istotna przy parkowaniu przodem.
    > Przy tym przypadku tez wazne jest gdzie sa przednie kola. Bo inaczej sie wyczuwa
    auto kiedy przednie kolo jest niedaleko przed stopami kierowcy a niaczej jak jest
    miedzy nimi te 50-80-100cm (F150).

    > Przy parkowaniu tylem istotne jest tez jak sa ulokowane tylne kola w stosunku do
    tylu samochodu. I jaki jest widok z kabiny.

    > A na co zwracac uwage? Na nic. Jak bedziesz nastepne auto kupowal to po prostu sie
    nim przejedz i zobacz czy je "czujesz" czy nie.
    > Jak ci w nim sie parkuje ciezko a promien skretu nie wyglada na duzy w katalogu to
    miej na uwadze ze mozesz potrzebowac pewnego treningu aby czuc sie komfortowo w nim.

    Raczej czy ma asystenta parkowania tudzież inne wspomagajki.

  • 13. Data: 2019-01-10 10:25:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jan 2019 09:42:00 -0800 (PST), Bolko

    > I tak się zastanawiam czy ja się już nie umie parkować?

    Widocznie nie. :P Nigdy nie miałem problemu z parkowaniem M6. Teraz jeżdżę
    jeszcze większym klocem, tj. Outlanderem i też problemów brak. Może trochę
    z przodu go nie czuję, bo ma strasznie duży ryj a cudowne Miccubajaszi nie
    montuje nawet czujników na przód.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2019-01-10 11:55:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-01-09 19:59, Budzik wrote:

    > Paradoksalnie nie ma wygodniejszego auta do parkowania niz dostawczaki :)

    Niedawno z kolega jechalem transitem, bylem pod duzym wrazeniem jak to
    sie pieknie lamie w parkowaniu rownoleglym tylem. W relatywnie mala luke
    miedzy dwoma autami dalo sie wjechac normalnie jakby jezdzil bokiem :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2019-01-10 12:37:45
    Temat: Co ma wpływ na jakość procesu parkowania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najwiekszy wplyw na jakosc procesu parkowania ma to czy jest dostatecznie duzo
    miejsca tam gdzie chcemy zaparkowac i czy za to miejsce nie trzeba placic w
    parkomacie. Dlugosc samochodu i promien skretu mozna olac.

  • 16. Data: 2019-01-10 14:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson
    r...@s...spam.wireland.org ...

> [...]
    > to sie pieknie lamie w parkowaniu rownoleglym tylem. W relatywnie
    > mala luke miedzy dwoma autami dalo sie wjechac normalnie jakby

    Swietna widocznosc, krótki przód i daja rade.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 17. Data: 2019-01-10 14:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > brak. Może trochę z przodu go nie czuję, bo ma strasznie duży ryj a
    > cudowne Miccubajaszi nie montuje nawet czujników na przód.

    Ale to juz ustaliliśmy ze wcale nie wielkośc jest najwazniejsza przy
    parkowaniu.
    Powtorze ze duzo łatwiej zaparkowac ducato niz przykładowo mutiplą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 18. Data: 2019-01-10 15:18:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 12:37:47 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Najwiekszy wplyw na jakosc procesu parkowania ma to czy jest dostatecznie duzo
    miejsca tam gdzie chcemy zaparkowac i czy za to miejsce nie trzeba placic w
    parkomacie. Dlugosc samochodu i promien skretu mozna olac.

    Tylko że pod sklepem w 99% masz odwrotnie mało miejsca ale za to za darmo

  • 19. Data: 2019-01-10 18:19:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W promieniu pol kilometra mam sto sklepow albo i wiecej.

  • 20. Data: 2019-01-11 22:16:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-09 o 21:28, PiteR pisze:

    > To prawda ale zatoki nie są pomyślane dla dukato. Zawsze widziałem te
    > jadowite wzroczki, że nie mogą otworzyć drzwi szeroko.

    A ty mogłeś otworzyć?
    U mnie tak to zwykle wygląda, że jak się wcisnę między dwa samochody, to
    nie mogę szeroko otworzyć drzwi.