  • 21. Data: 2019-01-11 22:18:33
    Temat: Re: Co ma wpływ na jakość procesu parkowania
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > W promieniu pol kilometra mam sto sklepow albo i wiecej.

    Ja też, ale jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło parkować po więcej niż
    jednym na raz.

  • 22. Data: 2019-01-11 22:25:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-11 22:16, Poldek wrote:

    > A ty mogłeś otworzyć?
    > U mnie tak to zwykle wygląda, że jak się wcisnę między dwa samochody, to
    > nie mogę szeroko otworzyć drzwi.

    Twizy ma fajne drzwi :-)

  • 23. Data: 2019-01-11 22:46:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > A ty mogłeś otworzyć?
    > U mnie tak to zwykle wygląda, że jak się wcisnę między dwa
    > samochody, to nie mogę szeroko otworzyć drzwi.

    Wiesz ja to byłem w pracy. Płacili mi za to, że wjeżdzam w trudne
    podwórka. W służbowych sliskich ciuchach zeskakiwałem z tapczana jak
    strażak w alarm-dziurę ;) Drzwi trzymałem reką żeby nie obić (Dukacika
    ma się rozumieć). Często gęsto w ogóle nie wysiadałem, spałem czekając
    na ludzi. Jak przychodzili to wysuwałem się przed szereg.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 24. Data: 2019-01-11 23:03:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-01-11 o 22:25, kk pisze:

    > Twizy ma fajne drzwi :-)

    Jest coś takiego, że jak przed hipermarketem jest duuuży parking, dzień
    powszedni, godzina jakaś przed południem, ogólnie parking pustawy, tylko
    bliżej wejścia stoją dwa samochody. Przyjeżdża trzeci, to wbija się
    między te dwa i osoby wysiadające otwierając drzwi obijają elegancko
    boki stojących obok i swoje drzwi przy okazji też.

  • 25. Data: 2019-01-11 23:59:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-11 23:03, Poldek wrote:

> [...]
    > między te dwa i osoby wysiadające otwierając drzwi obijają elegancko
    > boki stojących obok i swoje drzwi przy okazji też.

    No to mówię, że Twizy ma fajne drzwi
    http://niusy.pl/@cdn27.se.smcloud.net/a5u :-)

  • 26. Data: 2019-01-12 00:55:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie sie nie zdarzylo parkowac nawet pod jednym z tych co sa blisko. Jak potrzebuje
    zaparkowac pod sklepem to w promieniu dwoch kilometrow mam ze cztery centra handlowe,
    kilka duzych marketow, kilka biedronek z parkingami. Z drugiej strony praktycznie
    zawsze parkuje blisko sklepu, nawet teraz.