  • 1. Data: 2011-05-20 06:51:42
    Temat: Co na pierwszy motor ?
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    Witam
    Prawo jazdy na motor mam od 18 lat, ale moja przygoda z motorami skończyła
    się 15 lat temu na ETZ 150 i SHL 175.
    Po latach chciałbym kupić sobie jakiś motor. Najlepiej jakiś chopper.
    Budżet mały 6-7 tys. zł, więc w grę wchodzą 20 letnie egzemplarze.
    Mam 192 cm wzrostu i 85 kg wagi.
    Spodobał mi się Yamaha virago 500 lub 750.
    Czy gabaryty 500-ki nie będą za małe dla mnie ?
    Jak sprawują sie te motory ?
    Za wszelkie uwagi z góry dzięki.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-05-20 07:00:21
    Temat: Re: Co na pierwszy motor ?
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    K.Z. pisze:
> [...]
    > Mam 192 cm wzrostu i 85 kg wagi.
    > Spodobał mi się Yamaha virago 500 lub 750.
    > Czy gabaryty 500-ki nie będą za małe dla mnie ?

    Zanim Cię zjedzą, wejdź na te poniższe strony i powiedz innym, że
    czytałeś :)

    http://grupy.scigacz.pl/faq,pl,rec,motocykle.html
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyM
    otocykl&v=aas

    XV535 będzie małe. Miałem XV750 i jeździło mi się w miarę wygodnie (mam
    180 wzrostu). Jak dla mnie zawieszenie czoperowe ma za mały skok. Nie
    miałem specjalnych problemów z 750. Wkurzał mnie mały bak (niecałe 14
    litrów) co oznacza że po 180-200 km rozglądasz się za stacją benzynową.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-05-20 07:20:56
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

> [...]
    > miałem specjalnych problemów z 750. Wkurzał mnie mały bak (niecałe 14
    > litrów) co oznacza że po 180-200 km rozglądasz się za stacją benzynową.

    Dzięki, poczytam :)

  • 4. Data: 2011-05-20 07:22:16
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

> [...]
    > Mam 192 cm wzrostu i 85 kg wagi.
    > Spodobał mi się Yamaha virago 500 lub 750.
    > Czy gabaryty 500-ki nie będą za małe dla mnie ?

    Trzy lata temu miałem podobny dylemat. Parę gleb pozaliczałem w młodości
    wszelkiej masci WSKami i MZtkami.
    Dziś wrażenia takie - kup to co tobie pasuje i na co masz kasę. Jeżeli masz
    sieczkę we łbie to przyszłego sezonu nie doczekasz obojętnie co kupisz.
    Ja najpierw kupiłem fazera 600, a po paru dniach udało się po taniosci kupic
    gsx1100f.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-20 08:25:16
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-20 08:51, K.Z. pisze:
> [...]
    > Mam 192 cm wzrostu i 85 kg wagi.
    > Spodobał mi się Yamaha virago 500 lub 750.
    > Czy gabaryty 500-ki nie będą za małe dla mnie ?

    Wszyscy dookła polecają jakieś CB i chyba mają rację. Ja po długiej
    przerwie zanabyłem CB750 i nie żałuję. Mam podobne wymiary tylko 100kg
    wagi. Chopperem pewnie się zainteresuję ale na trasę może. Do miasta
    znacznie bardziej poręczny jest naked.

    --
    Tom01

  • 6. Data: 2011-05-20 08:39:01
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tom01" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 11-05-20 08:51, K.Z. pisze:
> [...]

    przerwie zanabyłem CB750 i nie żałuję. Mam podobne wymiary tylko 100kg
    wagi. Chopperem pewnie się zainteresuję ale na trasę może. Do miasta
    ===============

    Przejechałem się ze 30 km jakimś małym Harleyem na jazdach testowych. Nie
    miał żadnej szyby. Nie wyobrażam sobie dalekich tras takim motocyklem. Wieje
    niemożebnie. Prędkość 100 km/h wydawała się absolutną granicą, powyżej
    której nie było mowy o resztkach komfortu.

  • 7. Data: 2011-05-20 08:42:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przejechałem się ze 30 km jakimś małym Harleyem na jazdach testowych. Nie
    > miał żadnej szyby. Nie wyobrażam sobie dalekich tras takim motocyklem.

    Małą masz wyobraźnię.
    VXem zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, z czego sporą część po
    zachodnich autobahnach z prędkościami powyżej 120km i nic mi nie jest.

    Szybki w nakedach są dla mięczaków bez gustu.
    Howgh.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 8. Data: 2011-05-20 08:44:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-20, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Szybki w nakedach s? dla mieczaków bez gustu.
    > Howgh.

    A plastiki sa dla pedalow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-05-20 08:45:40
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Co czlek to inne zdanie w tej sprawie. Ja po przerwie długiej < wczesniej
    ETZ i Jawa 250> kupiłem BMW F650 za 5200zł rocznik 1997, jezdzilem jeden
    sezon i bylem bardzo zadowolony, teraz przesiadłem się na TDM 900 i tez mi
    sie micha smieje. Zanim kupisz wsiadz na czoper, turystyka czy lekkie jakby
    enduro, przecinak chyba odpada.
    Ja mam 187 cm wzrostu i zarowno Beema jak Tedzia podchodza mi rozmiarami, na
    Vstrom 1000 byl dla mnie za wielki.

  • 10. Data: 2011-05-20 08:47:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > A plastiki sa dla pedalow?

    Ale chcesz powiedzieć, żem pedał?
    Trudno, nie tak mnie już wyzywali.

    Dla mnie naked jest motocyklem bez owiewek. Szybka jest owiewką.
    I co mi Pan zrobi?

    --
    Jasio
    etz vfr