  • 1. Data: 2018-01-15 21:19:05
    Temat: Co nawaliło?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Czy ten dźwięk, to zapchany DPF czy może tylko 1 cylinder pracuje? :-D

    https://youtu.be/2D6jRIG8zmE?t=1m45s

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-01-15 22:12:22
    Temat: Re: Co nawaliło?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 21:19:05 +0100, Marek S napisał(a):

    > Czy ten dźwięk, to zapchany DPF czy może tylko 1 cylinder pracuje? :-D
    >
    > https://youtu.be/2D6jRIG8zmE?t=1m45s

    To jest panie car audio tuning drag rejsing i się nie znasz na prawdziwym
    tuningu!
    https://www.youtube.com/watch?v=bLJh345nwRA

  • 3. Data: 2018-01-15 22:51:11
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 15-01-2018 o 22:12, Tomasz Pyra pisze:

    > To jest panie car audio tuning drag rejsing i się nie znasz na prawdziwym
    > tuningu!
    > https://www.youtube.com/watch?v=bLJh345nwRA

    hahahha

    A to z kolei można podpiąć do wątku jak odśnieżyć auto na drodze
    publicznej aby mandatu nie zapłacić za zbyt długo włączony silnik w tym
    czasie :-D

    https://www.youtube.com/watch?v=3mLCib0tmL8

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2018-01-15 23:42:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 22:51, Marek S pisze:

    > A to z kolei można podpiąć do wątku jak odśnieżyć auto na drodze
    > publicznej aby mandatu nie zapłacić za zbyt długo włączony silnik w tym
    > czasie :-D
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=3mLCib0tmL8

    Drogi ten system do odśnieżania.
    A jak zobaczyłem falujące drzwi to myślę chyba nawet niebezpieczny
    dla auta.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-01-16 17:45:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 15-01-2018 o 23:42, RadoslawF pisze:

    > Drogi ten system do odśnieżania.
    > A jak zobaczyłem falujące drzwi to myślę chyba nawet niebezpieczny
    > dla auta.

    Spoko, teraz auta to jednorazówki. Zanim drzwi odpadną, to silnik stanie :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek