  • 1. Data: 2017-08-11 00:02:23
    Temat: Co obecnie małe i zintegrowane?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Kombinuje nad komputerem dla córki. Nie musi grać w ultra detalach więc
    nie zalezy mi na hiper karcie, ale z drugiej strony ma sobie czasem
    powalczyć więc fajnie jak by ciągneło nowsze gry.

    Chciałbym cos możliwe małego gabarytowo z okolic itx lub mniejsze z
    miejscem na napęd optyczny (może być "laptopowy") i normalny dysk 3.5,
    (ostatecznie 2.5) + ssd (moze jakiś typu msata/M.2) i cichym chłodzeniem.

    Chwile temu na rynku były dostępne AMD z serii APU ze zintegrowaną
    grafiką i unifikowana pamięcią. Jest sens w to wchodzić w tej chwili?
    AMD rzuca na rynek nowe Ryzeny z GPU i nie wiem czy warto bo podobno
    kiepskie. A może nie?

    A jak nie to co można wybrać z maleńkich komputerów co będzie miało
    rozsądne parametry przy rozsadnej cenie? Karta GFX ma wspierać najnowsze
    DX i mieć szanse na wspieranie jeszcze przez kilka lat.

  • 2. Data: 2017-08-13 00:52:25
    Temat: Re: Co obecnie małe i zintegrowane?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > rozsądne parametry przy rozsadnej cenie? Karta GFX ma wspierać
    > najnowsze DX i mieć szanse na wspieranie jeszcze przez kilka lat.
    Teraz Biedronka ma w promocji (krótka promocja) małe laptopy za bodajże
    399 zł.
    To tylko tak na marginesie. Pewnie pracownicy już powyłapywali.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-08-13 18:28:45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >miejscem na napęd optyczny (może być "laptopowy") i normalny dysk 3.5,
    >(ostatecznie 2.5) + ssd (moze jakiś typu msata/M.2) i cichym chłodzeniem.

    Nie wiem co to znaczy Male ale nie dalej jak wczoraj skleciłem komputer na
    bazie poniższej obudowy:

    https://www.silentiumpc.com/silentiumpc-brutus-q30-b
    lack/

    Jest jeszcze nieco niższa Q20 ale wybrana płyta by sie nie zmieściła.
    w/g mnie obudowa ma tę zaletę ze wchodzi w nią zwykły zasilacz ATX oraz da
    sie włożyć całkiem wydajną grafikę.
    Buda robi dobre wrażenie polecam do niej płytę z slotem m.2 + drugi dysk.

    BUNIEK

  • 4. Data: 2017-08-23 20:37:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/13/2017 12:52 AM, Animka wrote:
    > Teraz Biedronka ma w promocji (krótka promocja) małe laptopy za bodajże
    > 399 zł.

    To nie są laptopy. To tylko tablet z klawiaturą ze spacyfikacją poniżej
    mułu. Nie spałnia nawet ćwiartki z ćwiartki zakładanej wydajności, czyli
    "do współczesnych gier".

  • 5. Data: 2017-08-23 20:41:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/13/2017 6:28 PM, BUNIEK wrote:
    > https://www.silentiumpc.com/silentiumpc-brutus-q30-b
    lack/

    Dzięki, coś czuje że zakończe własnie na czymś takim. Choć przyznaje że
    kuszą mnie Dell Voxtro SFF i ogólnie te gabaryty.

  • 6. Data: 2017-08-26 01:02:40
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    lack/
    >Dzięki, coś czuje że zakończe własnie na czymś takim. Choć przyznaje że
    >kuszą mnie Dell Voxtro SFF i ogólnie te gabaryty.

    To jest faktycznie mniejsze, lecz pad zasilacza (specjalnego) i szukanie lub
    cena.
    Nie wiele można tam włożyć bo buda mała.
    Jak wspomniałem do wskazanej wejdzie spora grafika - nie może to być jakiś
    potwor (nawet jak sie zmieści) bo sie nie schłodzi, ale cos klasy 750TI czy
    może 1050TI powinno sie nie zgrzać, a jednoczenie dać rade w nowych
    "czasoumilaczach" :)

    BUNIEK