  • 1. Data: 2016-04-28 12:41:35
    Temat: Co sądzicie o tym, jako pierwszym motocylklu
    Od: Jaceksl61 <sliwinscy1@_NOSPAM_gmail.com>

    Szukam jakiegoś fajnego motocykla w granicach 7000-9000 zł do jazdy 99% po
    asfalcie, ale czasem też jakaś polna droga może się trafić. Przeważnie
    jazda solo, ale we dwójkę też na wakacje mogę się wybrać. Mam prawko A2,
    186 wzrostu i 77 kg wagi. Ścigacze i enduro jakoś mi nie pasują. Najlepszy
    byłby turystyk.
    Co sądzicie o czymś takim?
    http://allegro.pl/kawasaki-kle-500-b1-idealny-na-kat
    egorie-a2-2007-i6149396292.html
    pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2016-04-28 19:38:00
    Temat: Re: Co sądzicie o tym, jako pierwszym motocylklu
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 28 - 04 - 2016 (czwartek) o godzinie 12:41, Jaceksl61 napisał(a):

> [...]
    > 186 wzrostu i 77 kg wagi. Ścigacze i enduro jakoś mi nie pasują. Najlepszy

    Jeżeli faktyczny stan motocykla pokrywa się z opisem, to bierz. Wybór
    sensownych turystyków na A2 w tej cenie jest niewielki, oprócz KLE 500,
    może jeszcze Honda Dominator i Suzuki Freewind czy nieco bardziej
    "endurowata" Yamaha Tenere. Z tym, że cała ta trójka, to single, a w Kawie
    masz rzędową dwójkę. (Od razu wyjaśniam, że ja nie mam nic przeciwko dużym
    singlom, ale nie każdemu one pasują).

    No i biorąc pod uwagę pochodzenie tego motocykla, sprawdź go dokładnie pod
    kątem korozji, u "anglików" bywa z tym różnie. Chociaż, jeżeli jest już od
    5 lat w Polsce, to może już się opłukał z morskiej soli...

    --
    Yorick
    MG Nevada 750