  • 1. Data: 2019-05-25 09:00:52
    Temat: Co się stało z dyskiem?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W styczniu padł, a obecnie po ataku na komputer, gdy odtworzyłem uefi,
    jest widoczny, ale baardzo wolny, kopiuję z niego najwazniejsze pliki na
    drugi ale prędkość to nierzadko 50 kB/s (!)

  • 2. Data: 2019-05-25 09:45:20
    Temat: Re: Co się stało z dyskiem?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 5/25/19 9:00 AM, Borneq wrote:
    > W styczniu padł, a obecnie po ataku na komputer, gdy odtworzyłem uefi,
    > jest widoczny, ale baardzo wolny, kopiuję z niego najwazniejsze pliki na
    > drugi ale prędkość to nierzadko 50 kB/s (!)

    Co innego, to nie wina dysku, ale coś siedzi jeszcze w biosie
    Po załadowaniu uefi zaczał widzieć dwa duże dyski
    ale wolno kopiowal z jednego na drugi, a teraz myślałem że ten drugi
    jest w porzadku, ale bardzo wolno kopiuje z niego na klucz USB.
    Co jeszcze mozna zrobić z biosem?

  • 3. Data: 2019-05-25 09:51:21
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 5/25/19 9:45 AM, Borneq wrote:

> [...]
    > ale wolno kopiowal z jednego na drugi, a teraz myślałem że ten drugi
    > jest w porzadku, ale bardzo wolno kopiuje z niego na klucz USB.

    Nie jestem pewien, na początku było bardzo wolno, teraz wolno ale
    kopiuje wiele małych plików zamiast jednego dużego, więc może być wolno.

  • 4. Data: 2019-05-27 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

    > Nie jestem pewien, na początku było bardzo wolno, teraz wolno ale
    > kopiuje wiele małych plików zamiast jednego dużego, więc może być
    > wolno.

    Polska jezyk trudna jezyk...
    MSPANC!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 5. Data: 2019-06-10 10:57:38
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Mon, 27 May 2019 04:59:59 +0000, uAOEytkownik Budzik napisaA‚:

    > Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

    > Polska jezyk trudna jezyk...
    > MSPANC!

    Daj mu spokój...

    Borneq, mógłbyś bardziej opisać twój problem, na przykład odczyty ze
    SMARTa albo coś? Myślę, że wtedy prędzej mógłbyś uzyskać odpowiedź, nie
    byłoby sytuacji rodem z pl.comp.lang.c