  • 1. Data: 2020-03-13 18:00:12
    Temat: Co tam słychać na rynku?
    Od: z <...@...pl>

    Coś warto kupić?
    Jakieś prawdziwe promocje?
    Jest coś na magazynach co nie schodzi z powodu pandemii? ;-)

  • 2. Data: 2020-03-13 22:55:45
    Temat: Re: Co tam słychać na rynku?
    Od: Jamnior <j...@g...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 18:00, z pisze:
    > Coś warto kupić?
    > Jakieś prawdziwe promocje?
    > Jest coś na magazynach co nie schodzi z powodu pandemii? ;-)

    Byłem dzisiaj w Lidlu, kalafiory staniały :), nie mogłem się powstrzymać.

  • 3. Data: 2020-03-14 22:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jamnior j...@g...pl ...

    > Byłem dzisiaj w Lidlu, kalafiory staniały :), nie mogłem się
    > powstrzymać.

    W biedrze 4x1,75 pepsi za 9.20. ;-DDD
    pepper.pl

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 4. Data: 2020-03-16 00:16:15

    14 Mar 2020 21:59:54 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik Jamnior j...@g...pl ...

    > W biedrze 4x1,75 pepsi za 9.20. ;-DDD

    Daj znać kiedy będą dopłacać -- może się skuszę.