  • 1. Data: 2015-03-31 20:43:34
    Temat: Co ten anacron znowu wyprawia? ;)
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    "Ponad 100 km/h pędził przez Kalisz radny PiS i szef Solidarności w
    południowej Wielkopolsce ? twierdzi w rozmowie z ?Głosem Wielkopolski?
    Tomasz Motyliński, tzw. łowca radarów, który w piątek zarejestrował jazdę
    samorządowca. Mężczyzna pojechał za radnym pod dom. Na miejscu doszło do
    awantury, w wyniku której użył gazu. Sprawę wyjaśnia policja, a radny
    zapowiada pozew przeciwko ?łowcy radarów?."

    http://www.tvp.info/19475246/gnal-setka-przez-miasto
    -lowca-radarow-nagral-radnego-pis-i-potraktowal-gaze

  • 2. Data: 2015-03-31 21:30:39
    Temat: Re: Co ten anacron znowu wyprawia? ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapibara" napisał w wiadomości
> [...]
    >http://www.tvp.info/19475246/gnal-setka-przez-miast
    o-lowca-radarow-nagral-radnego-pis-i-potraktowal-gaz
    em

    Ale najwyrazniej jednak zna komendanta :-)

    Ktory to ten radny, bo ja widze dwa samochody rownie szybko jadace :-)
    No i trzeci musial byc sam Motyl, skoro dogonil :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-03-31 22:55:14
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 21:30, J.F. pisze:

    > Ale najwyrazniej jednak zna komendanta :-)
    >
    > Ktory to ten radny, bo ja widze dwa samochody rownie szybko jadace :-)
    > No i trzeci musial byc sam Motyl, skoro dogonil :-)
    >
    > J.

    Ten brak polskich znaków diakrytycznych to objaw Parkinsona?
    Na tym etapie nie da się obsłużyć dwóch klawiszy jednocześnie?

    JK

  • 4. Data: 2015-04-01 12:03:56
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 marca 2015 22:55:47 UTC+2 uzytkownik JK napisal:

    > Ten brak polskich znakow diakrytycznych to objaw Parkinsona?
    > Na tym etapie nie da sie obsluzyc dwoch klawiszy jednoczesnie?

    To pewnie wybor mniejszego zla - nie majac mozliwosci zapanowania
    nad tym co wysylamy na grupe piszac np. z groups.google, piszemy
    bez polskich znakow, bo to sie jednak czyta lepiej niz "krzaki".

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2015-04-01 12:19:54
    Od: p...@g...com

    http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3805113,lowca
    -radarow-nagral-radnego-pis-polityk-zlamal-przepisy-
    wideo,id,t.html?cookie=1

    radny jest osoba publiczna nie ma powodu zeby ukrywac jego tozsamosc

    i to co wyplul google, zbieg okolicznosci oczywiscie mozliwy:

    http://ok24.tv/aktualnosci/kalisz/30-spoleczne/4773-
    jan-mosinski-winny-prawomocnie

    P.