  • 1. Data: 2012-01-28 15:48:54
    Temat: Co to jest FA8-400 ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Mam coś takiego w elektronice bateri z notebooka,
    Wygląda jak rezystor ma ceramiczną podstawę 3 nóżki i polutowane
    jest 'okrakiem' nad dwoma tranzystorami P-MOS SMD.
    Z pomiarów omomiarką wychodzi że pomiędzy dwoma nogami tymi obok siebie
    ma około 47om, reszta rozwarcie, polutowane jest do dużych pól wynika z
    tego
    że przez to idzie główny prąd aku.
    Poratujecie jakimś info? W sumie dałbym tam zwykły bezp ale ta trzecia noga
    mnie interesuje bo wchodzi na kolektor/dren małego tranzystora, tak mi to
    wygląda.
    Laptop stary nie chcę dokładać do niego.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2012-01-30 08:52:15
    Temat: Re: Co to jest FA8-400 ?
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >ma około 47om, reszta rozwarcie, polutowane jest do dużych pól wynika z tego

    Thermoprotector, zobacz:
    www.aitken.com.hk/html/Test1.pdf

    Pozdrawiam
    EM

  • 3. Data: 2012-01-30 09:41:19
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-01-2012 o 09:52:15 EM <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Thermoprotector, zobacz:
    > www.aitken.com.hk/html/Test1.pdf
    No wielkie dzięki, faktycznie to, co ciekawe ten fusethermoprotektor
    wyłacza baterię od ładowarki za pomocą oporniczka w środku :)
    stąd ta trzecia noga i sterowanie z kolektora/drenu tranzystora.
    No położenie jego nad tranzystorami przełączającymi;.
    Jeszcze raz dzięki.

    --
    Pozdr
    JanuszK