  • 1. Data: 2018-01-20 16:18:51
    Temat: Co to za autobus (aktualnie)
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Na linii zastępczej ZG (W-wa Zachodnia-Grodzisk Mazowiecki) jechałem po raz
    pierwszy nieznanym mi autobusem.
    - Kasowniki ZTM W-wa (na tej linni jeżdzą zasadniczo autobusy większe bez
    kasowników ZTM)
    - Automatyczna skrzynia biegów
    - Drzwi 1-2-0
    - niskowejściowy (miejsca tylne po wejściu na próg częsci tylnej)
    - Siedzenia 1-2 (siedzenia od strony drzwi - pojedyncze o zwiększonej
    szerokości)
    - długość mała (ok. 8-10 m)
    - silnik o dużej mocy (b.dobre przyśpieszenia)
    Wydaje mi się (ale tylko wydaje) że miał znaczek jak w Autosanach.

    Znacie może tabor jeżdżący na linii ZG W-wa Grodzisk Maz. i nazwę tego
    autobusu??
    T.

  • 2. Data: 2018-01-20 16:46:18
    Temat: Re: Co to za autobus (aktualnie)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-20 o 16:18, Tomek pisze:
    > Witam,
    Ostatni raz autobusem jechałem 5lat temu jak po części jechałem do
    sklepu bo auto mi padło.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-01-20 17:05:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-01-2018 o 16:18, Tomek pisze:
> [...]
    > Wydaje mi się (ale tylko wydaje) że miał znaczek jak w Autosanach.
    >
    > Znacie może tabor jeżdżący na linii ZG W-wa Grodzisk Maz. i nazwę tego

    Z opisu pasuje do małego Solarisa.

  • 4. Data: 2018-01-20 19:59:04
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dołączę się, dziś po warszawie jeździł taki autobus z zielonymi
    fragmentami w malowaniu - co to za g...?

  • 5. Data: 2018-01-20 20:18:10
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatni raz autobusem jechałem 5lat temu jak po części jechałem do sklepu
    > bo auto mi padło.

    Mi auto nie padło. Dojechałem do ..- no właśnie.
    Do autobusu. I dobrze zrobięlm- jechał świetnie.
    Ciekawy typ.
    T.

  • 6. Data: 2018-01-21 12:37:40
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 20 Jan 2018 16:18:51 +0100, "Tomek" <m...@o...pl> wrote:

    >Na linii zastępczej ZG (W-wa Zachodnia-Grodzisk Mazowiecki) jechałem po raz
    >pierwszy nieznanym mi autobusem.

    http://phototrans.eu/14,889975,0,VDL_Berkhof_Ambassa
    dor_200_ALE_120_WGM_21775.html

    VDL Berkhof Ambassador 200 ALE-120

    https://en.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2018-01-26 08:27:31
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > http://phototrans.eu/14,889975,0,VDL_Berkhof_Ambassa
    dor_200_ALE_120_WGM_21775.html

    > VDL Berkhof Ambassador 200 ALE-120
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador

    Dziękuję za informcję.
    To "duży" autobus na tej linii.
    Ten "mały" w sprawie którego napisałem to prawdopodobnie Autosan M09LE, lub
    Autosan Sancity9
    http://transport131.com.pl/projj_374.html
    Jakbym widział układ siedzeń to byłbym pewien.
    Pozdrawiam.
    T.