  • 1. Data: 2015-09-01 16:35:50
    Temat: Co to za element?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    http://i57.tinypic.com/2qdy5oj.jpg

    Przed wystawieniem starej lodówki dla śmieciarzy postanowiłem odzyskać z
    niej trochę surowców wtórnych i wyciągnąłem z niej coś takiego. Było to
    włączone równolegle do kondensatora 3uF/470V w puszce przymocowanej do
    obudowy sprężarki. Wygląda to jak ceramiczny dysk na którego bokach
    napylono metalowe (chyba srebrne) styki. Grubość owego dysku to 2 mm. Co
    to może być? Warystor?

  • 2. Data: 2015-09-01 17:25:03
    Temat: Re: Co to za element?
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 16:35, JDX pisze:
    > http://i57.tinypic.com/2qdy5oj.jpg
    >
    > Przed wystawieniem starej lodówki dla śmieciarzy

    Ho, ho. Ma się ten gest.

    postanowiłem odzyskać z
    > niej trochę surowców wtórnych i wyciągnąłem z niej coś takiego.

    To pozystor rozruchowy. Żaden "śmieciarz" by tego nie chciał.

    JK

  • 3. Data: 2015-09-01 17:38:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > obudowy sprężarki. Wygląda to jak ceramiczny dysk na którego bokach
    > napylono metalowe (chyba srebrne) styki. Grubość owego dysku to 2 mm. Co
    A działa?
    Bo ja na olx wystawiłem działającą dwukomorową za 99zł. Sami przyszli,
    znieśli z 4 piętra i na flaszki i zagrychę jest.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-09-02 11:16:27
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 01.09.2015 o 17:38, Irokez pisze:

    > Bo ja na olx wystawiłem działającą dwukomorową za 99zł. Sami przyszli,
    > znieśli z 4 piętra i na flaszki i zagrychę jest.

    Ja tak pralkę z uszkodzonym silnikiem wystawiłem. Poszła za 37 zł i
    facetowi oczy się do niej zaświeciły. Sam zwiózł po schodach wózeczkiem,
    nawet nie chciał, żeby mu pomóc.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl