  • 1. Data: 2012-10-09 17:26:49
    Temat: Co to za jaja?
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    http://www.prad-zadarmo.pl/

  • 2. Data: 2012-10-09 17:37:13
    Temat: Re: Co to za jaja?
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Sprytny rusek szuka frajerow.

  • 3. Data: 2012-10-09 19:02:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.10.2012 17:26, Stachu Chebel pisze:
    > http://www.prad-zadarmo.pl/

    moRZesz dostać... i wszystko jasne.

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-10-09 19:21:59
    Od: KJ <K...@w...pl>

    W dniu 2012-10-09 17:26, Stachu Chebel pisze:
    > http://www.prad-zadarmo.pl/

    mam to urządzenie i działa prawidłowo

    żartowałem :):):)

  • 5. Data: 2012-10-09 20:16:12
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > moRZesz dostać... i wszystko jasne.

    "Urządzenia w celu oszczędzania energii!"
    tyle to ma wspólnego z oszczędzaniem energii, co skarb państwa stracił
    na tym, że ktoś coś przemycił. Semantyka.
    Nawet gdyby działało, to jest to zwykła kradzież, a nie oszczędność energii.
    Przem

  • 6. Data: 2012-10-09 23:01:08
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-10-09 17:26, Stachu Chebel pisze:
    > http://www.prad-zadarmo.pl/

    Sąsiad mój miał trójfazowa spawarkę samoróbkę, po niedługim czasie
    częściowo się zepsuła, zmniejszył się prąd spawania, zaczęła się bardzo
    grzać i buczeć ale za to podczas spawania licznik obracał się
    wolniusieńko i na dodatek do tyłu :)

  • 7. Data: 2012-10-09 23:46:47
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Na jakiej zasadzie to mogło działać w ten sposób na licznik?

    Robbo

  • 8. Data: 2012-10-10 00:37:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-09 23:46, Robbo pisze:> Na jakiej zasadzie to mogło
    działać w ten sposób na licznik?

    Kiedyś coś już było o tym... kompensacja mocy biernej, czy tam
    czynnej...nie pamiętam. Generalnie chodzi o fazę prąd/napięcie oidp.

    Pewnie któryś z kolegów mnie poprawi.

  • 9. Data: 2012-10-10 00:53:46
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-10-10 00:37, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Kiedyś coś już było o tym... kompensacja mocy biernej, czy tam
    > czynnej...nie pamiętam. Generalnie chodzi o fazę prąd/napięcie oidp.

    Ja bym się zastanawiał, czy awaria prostownika nie powodowała siania
    harmonicznymi i być może któraś z nich wytwarzała taki rezonans
    (mechaniczny) w liczniku, że tarcza obracała się w drugą stronę. Tylko,
    że konstruktorzy liczników też mają to na uwadze i liczniki raczej mają
    małą dobroć.

  • 10. Data: 2012-10-10 02:52:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Padre" <P...@n...net> wrote in message

> [...]
    > grzać i buczeć ale za to podczas spawania licznik obracał się wolniusieńko

    Jasne, a krowa doiła się wtedy dobrym piwem zamiast mleka...