  • 1. Data: 2019-06-10 21:34:23
    Temat: Co to za rodzaj złączki - chevrolet
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Prosta sprawa pozornie, złączka do zapalniczki.

    Tak wygląda:

    https://drive.google.com/open?id=1lEMEi9T5kMSikA1hnX
    aYjTu6KTDznnbq

    Nie mogę jednak znaleźć tego typu lub czegoś podobnego.

    Wie ktoś może co to za rodzaj wtyczki/gniazda bo potrzebuje obu?

  • 2. Data: 2019-06-10 22:22:54
    Temat: Re: Co to za rodzaj złączki - chevrolet
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 21:34, heby pisze:
> [...]
    >
    > Nie mogę jednak znaleźć tego typu lub czegoś podobnego.
    >
    > Wie ktoś może co to za rodzaj wtyczki/gniazda bo potrzebuje obu?

    Wygląda jak wtyczka do H4
    https://www.e-connectors.pl/pl/p/Wtyczka-do-zarowki-
    H4-AMP/441

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-06-10 22:27:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-10 21:34, heby wrote:
> [...]
    >
    > Nie mogę jednak znaleźć tego typu lub czegoś podobnego.
    >
    > Wie ktoś może co to za rodzaj wtyczki/gniazda bo potrzebuje obu?

    To mi wygląda na H4

  • 4. Data: 2019-06-10 22:45:33
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2019 22:22, LordBluzg(R) wrote:
    > Wygląda jak wtyczka do H4

    Dzięki, ale jest drobny problem: moje gniazdko ma dodatkowy sprężynujący
    zatrzask czego nie ma w normalnych gnaizdach/wtyczkach H4. Ostatecznie
    użyje zwykłego H4 ale dalej chciałbym wiedzieć co to za cudo bo może
    mozna to kupić jako uniwersalne.

    Ostatecznie wydrukuje ;)

  • 5. Data: 2019-06-11 17:05:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-10 o 22:45, heby pisze:

> [...]
    > zatrzask czego nie ma w normalnych gnaizdach/wtyczkach H4. Ostatecznie
    > użyje zwykłego H4 ale dalej chciałbym wiedzieć co to za cudo bo może

    Pewnie producent wpadł sobie na pomysł implementacji H4 z udziwnieniem :)

    > Ostatecznie wydrukuje ;)

    Ja bym gumką spiął :) a jak bardziej na stałe to trytytką jakąś.