  • 1. Data: 2019-11-17 14:12:42
    Temat: Co to za tel?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W jakimś programie pokazywali produkcję smartfona.
    Zaskoczył mnie ostatni etap produkcji. Zmontowany aparat, sklejony.
    Frezarka taką kanapkę przefrezowała po obwodzie.

    Śniło mi się? :-) Co z przyciskami?
    A było to kilka lat wstecz.

    Robert

  • 2. Data: 2019-11-17 14:32:47
    Temat: Re: Co to za tel?
    Od: jaNus <p...@b...pl>

> [...]
    > Zaskoczył mnie ostatni etap produkcji. Zmontowany aparat, sklejony.
    > Frezarka taką kanapkę przefrezowała po obwodzie.

    Hm, hm:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/
    1896_telephone.jpg
    -- to ten?

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 3. Data: 2019-11-17 16:38:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-17 o 14:32, jaNus pisze: