  • 1. Data: 2018-06-21 12:53:57
    Temat: Co to za urządzenie?
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    W 9 minucie:
    https://www.youtube.com/watch?v=eLQorxltz5I
    Jakiś kosmiczny odrdzewiacz...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2018-06-21 13:02:57
    Temat: Re: Co to za urządzenie?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-21, Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> wrote:
    > W 9 minucie:
    > https://www.youtube.com/watch?v=eLQorxltz5I
    > Jakiś kosmiczny odrdzewiacz...

    https://youtu.be/CLaBFkeHG0A
    https://youtu.be/ACGSzBXKONo

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-06-21 15:04:08
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 13:02:58 UTC+2 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > https://youtu.be/CLaBFkeHG0A
    > https://youtu.be/ACGSzBXKONo

    To nie to samo, ale magiczność jeszcze większa: youtu.be/bgg0sWFs_cg

  • 4. Data: 2018-06-21 19:50:34
    Od: robot <a...@o...pl>

    > https://youtu.be/CLaBFkeHG0A
    > https://youtu.be/ACGSzBXKONo

    Half a millon dollrs? Dobrze słyszałem?

  • 5. Data: 2018-06-21 20:25:06
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-21 o 15:04, Konrad Anikiel pisze:

    > To nie to samo, ale magiczność jeszcze większa: youtu.be/bgg0sWFs_cg

    Wersja dla pań.
    Magiczność czasem trochę większa, ale potem jeszcze mniejsza.

    https://youtu.be/pxOXNCtgHJ4

    WM

  • 6. Data: 2018-06-22 02:08:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-21, robot <a...@o...pl> wrote:

    > Half a millon dollrs? Dobrze słyszałem?

    Uhm. 80k USD za 20W i pół miliona za 1kW.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-06-22 07:08:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2018 20:25:06 +0200, WM napisał(a):
    > Wersja dla pań.
    > Magiczność czasem trochę większa, ale potem jeszcze mniejsza.
    >
    > https://youtu.be/pxOXNCtgHJ4

    Tak swoja droga - jesli ten impuls potrafi odparowac wegiel,
    to co sie dzieje ze skorą ?

    i bezposrednie podgrzanie, i od tych czasteczek wegla, ktore nagle
    maja 4000 C.

    Chyba, ze to nie wegiel, a jakis niskowrzacy barwnik, albo odparowuje
    woda/tluszcz ze skory i porywa wegiel...

    J.

  • 8. Data: 2018-06-22 07:30:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 00:08:00 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Uhm. 80k USD za 20W i pół miliona za 1kW.

    Swoja droga - to nie jest jakis fake ?

    Tzn - ze laser moze tak czyscic, to sobie wyobrazam bez problemu, ale
    ze nie boja sie, ze sie odbije i kogos uszkodzi ?
    Czy dobrze skupiony i po 20 cm juz niegrozny ?

    Wygla na to, ze prawdziwy
    https://cleanlaser.de/wEnglish/index.php

    J.

  • 9. Data: 2018-06-22 08:47:43
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-22 o 07:08, J.F. pisze:

    > Tak swoja droga - jesli ten impuls potrafi odparowac wegiel,
    > to co sie dzieje ze skorą ?
    >
    > i bezposrednie podgrzanie, i od tych czasteczek wegla, ktore nagle
    > maja 4000 C.

    Węgiel łączy się z tlenem i zwiększa objętość, masując punktowe skórę.

    > Chyba, ze to nie wegiel, a jakis niskowrzacy barwnik, albo odparowuje
    > woda/tluszcz ze skory i porywa wegiel...

    Widać gdzie przebiegała "obróbka" na białej skórze, ale dla Afrykanek
    trzeba innego koloru pokrycia (może mąki?).

    WM

  • 10. Data: 2018-06-22 10:27:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Węgiel łączy się z tlenem i zwiększa objętość, masując punktowe
    >skórę.

    No tak, o tym zapomnialem.

    Ciekawe - temperatura przy tym niegrozna, czy to jakas reakcja
    fotochemiczna o niskiej temperaturze ?

    J.