  • 1. Data: 2018-08-15 19:36:02
    Temat: Co to za wentylator ITX - AMD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jest sobie taki maluch ITX:

    https://3.allegroimg.com/original/0365a5/a6bb610f424
    78bb6f26f4c835cc3

    W środku siedczi ogromny wentylator AMD. Co to za wentylator bo nie mogę
    odszukać go na necie? Zastanawiam się nad złożeniem ITXa na ryzenie z
    Vegą. I w zasadzie mam już wszystko wybrane, ale spodobało mi się to
    chłodzenie i chcę zapytać czy to jest jakas boxowa wersja czy może to
    się kupuje osobno.

  • 2. Data: 2018-08-15 20:41:44
    Temat: Re: Co to za wentylator ITX - AMD
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 15.08.2018 o 19:36, Sebastian Biały pisze:
> [...]
    78bb6f26f4c835cc3

    > W środku siedczi ogromny wentylator AMD. Co to za wentylator

    Wygląda jak wraith stealth

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzš z drzew, na które nie

  • 3. Data: 2018-08-15 20:45:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/15/2018 8:41 PM, Nathan wrote:
    > wraith stealth

    Czyli mam zakładać że występuje w wersj box ryzena?

  • 4. Data: 2018-08-15 20:52:31
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 15.08.2018 o 20:45, Sebastian Biały pisze:

    > Czyli mam zakładać że występuje w wersj box ryzena?
    Raczej tak. W ryzenie 3 bodaj i podobnych

  • 5. Data: 2018-08-15 20:57:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Czyli mam zakładać że występuje w wersj box ryzena?

    Poczytaj:
    https://www.amd.com/en/technologies/cpu-cooler-solut
    ion

    https://www.google.pl/search?newwindow=1&source=hp&e
    i=Snd0W_7dBOOMlwSJhLGgBg&q=wraith+stealth+box&oq=wra
    ith+stealth+box

    --
    Czarek