  • 1. Data: 2018-07-20 07:49:29
    Temat: Co wybrać
    Od: huri_khan <r...@o...pl>

    Jak w temacie.
    Budżet około 80-90k PLN
    Nowy z salonu

    Do wyboru:

    Octavia 1.5 TSI (benzyna)
    Astra K 1,6 CDTI (ON)
    Tipo 1.6 MultiJet (ON)

    Głównie chodzi o silnik, żeby wytrzymał bez większych awarii 200 kkm.

  • 2. Data: 2018-07-20 09:24:28
    Temat: Re: Co wybrać
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 07:49, huri_khan pisze:
    > Jak w temacie.
    > Budżet około 80-90k PLN
    > Nowy z salonu
    >
    > Do wyboru:
    >
    > Octavia 1.5 TSI (benzyna)
    > Astra K 1,6 CDTI (ON)
    > Tipo 1.6 MultiJet (ON)
    >
    > Głównie chodzi o silnik, żeby wytrzymał bez większych awarii 200 kkm.
    Auris 1,6 (benzyna) idealnie spełnia te warunki

  • 3. Data: 2018-07-20 09:45:11
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-07-20 07:49, huri_khan wrote:
    > Jak w temacie.
    > Budżet około 80-90k PLN
    > Nowy z salonu
    >
    > Do wyboru:
    >
    > Octavia 1.5 TSI (benzyna)
    > Astra K 1,6 CDTI (ON)
    > Tipo 1.6 MultiJet (ON)
    >
    > Głównie chodzi o silnik, żeby wytrzymał bez większych awarii 200 kkm.

    osobiscie to mam uraz do fiata i diesel raczej odpada wiec z podanych
    octavia

    w tej cenie masz tez np. vitare czy asxa z silnikiem wolnossacym 1.6
    ktory ma bardzo dobre opinie jezeli chodzi o bezawaryjnosc i spalanie

  • 4. Data: 2018-07-20 16:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik huri_khan r...@o...pl ...

    > Jak w temacie.
    > Budżet około 80-90k PLN
    > Nowy z salonu
    >
    > Do wyboru:
    >
    > Octavia 1.5 TSI (benzyna)
    > Astra K 1,6 CDTI (ON)
    > Tipo 1.6 MultiJet (ON)
    >
    > Głównie chodzi o silnik, żeby wytrzymał bez większych awarii 200 kkm.

    Hmm, to teraz juz robią takie gówna ze nawet 200kkm nie wytrzymuja...?
    OMG...
    Rozsadnie myslac - trzebaby napisac: kazdy, ale widocznie zyjemy w
    dziwnych czasach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 5. Data: 2018-07-20 17:20:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-07-2018 o 07:49, huri_khan pisze:
    > Jak w temacie.
    > Budżet około 80-90k PLN
    > Nowy z salonu
    >
    > Do wyboru:
    >
    > Octavia 1.5 TSI (benzyna)
    > Astra K 1,6 CDTI (ON)
    > Tipo 1.6 MultiJet (ON)
    >
    > Głównie chodzi o silnik, żeby wytrzymał bez większych awarii 200 kkm.

    Jeśli Tipo, to 1.4.
    Opinie ma b. dobre.

  • 6. Data: 2018-07-20 19:36:21
    Od: huri_khan <r...@o...pl>

    > w tej cenie masz tez np. vitare czy asxa z silnikiem wolnossacym 1.6
    > ktory ma bardzo dobre opinie jezeli chodzi o bezawaryjnosc i spalanie

    Za mały bagażnik. Wszystkie "moje" modele są w kombi.

  • 7. Data: 2018-07-20 19:40:33
    Od: huri_khan <r...@o...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 16:00, Budzik pisze:

    > Hmm, to teraz juz robią takie gówna ze nawet 200kkm nie wytrzymuja...?
    > OMG...
    > Rozsadnie myslac - trzebaby napisac: kazdy, ale widocznie zyjemy w
    > dziwnych czasach...

    Niestety, moje ostatnie doświadczenia wskazują, że silnik i osprzęt nie
    wytrzymuje takiego przebiegu.

  • 8. Data: 2018-07-20 21:58:49
    Od: a...@g...com

    > Octavia 1.5 TSI (benzyna)
    > Astra K 1,6 CDTI (ON)
    > Tipo 1.6 MultiJet (ON)
    >
    > Głównie chodzi o silnik, żeby wytrzymał bez większych awarii 200 kkm.

    Poczekaj trochę odłóż i kup sobie coś na 2.0 na comon_railach i nie wchodź w te
    gówniane wynalazki typu TSI, tudzież wyżyłowane na turbinach silniki 1,6 z których
    jest 150 koni. Silnik 1,6 to miał golf i było z tego 105 koni.

    Ja mam 2.0 w benzynie i mam z tego 130 koni bez turbiny. Są silniki VW 1,8T z których
    jest 150 koni i to jest optymalne żeby silnika nie zajechać turbiną i żeby z tym
    nigdy nie było problemów.

    To co proponujesz to jest gówno i nie bierz tego, bo to matematycznie pachnie
    kłopotami.

    Endriu

  • 9. Data: 2018-07-21 00:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik huri_khan r...@o...pl ...

    > Niestety, moje ostatnie doświadczenia wskazują, że silnik i osprzęt
    > nie wytrzymuje takiego przebiegu.

    Ale jaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 10. Data: 2018-07-21 21:00:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-07-2018 o 21:58, a...@g...com pisze:

    > Poczekaj trochę odłóż i kup sobie coś na 2.0 na comon_railach i nie wchodź w te
    gówniane wynalazki typu TSI, tudzież wyżyłowane na turbinach silniki 1,6 z których
    jest 150 koni.

    A któryś z powyższych diesli ma 150 KM z 1.6?