  • 1. Data: 2016-06-28 13:06:54
    Temat: Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
    Od: z <...@...pl>

    Potrzebuję szybszy komputer do grafiki 2D, interent +oglądanie TV
    (horizon tv z kodekiem Silverlight).
    Co wybrać?
    Czy używane wypasione CoreDuo czy może mowy najtańszy Intel na nowej
    płycie z SataIII (mam dysk SSD)
    Budżet 450 zł.
    Za tyle mogę kupić nowe CPU + MB + 8GB Ram
    Czy przejście na nową platformę będzie skokiem w porównaniu do Core Duo?
    Niestety procesory drogie. Na i3 mnie nie stać. :-)

  • 2. Data: 2016-06-28 13:32:52
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 13:06:57 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > Czy przejście na nową platformę będzie skokiem w porównaniu do Core Duo?
    > Niestety procesory drogie. Na i3 mnie nie stać. :-)

    Tu se z grubsza porównaj co jaką ma wydajność.
    https://www.cpubenchmark.net/

  • 3. Data: 2016-06-28 17:13:04
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >Czy przejście na nową platformę będzie skokiem w porównaniu do Core Duo?
    >Niestety procesory drogie. Na i3 mnie nie stać. :-)

    Nowe Pentium G3260T etc z nową platformą, dziś nie masz na CPU jutro Będzie.
    testowałem ostatnio Pentium G (2 rdzenie) w ESXI (środowisko do
    wirtualizacji)
    i ciągał 2 windowsy, Router PF Sense, Linuxa.
    Jestem pozytywnie zaskoczony wydajnością tego CPU.

    Buniek

  • 4. Data: 2016-06-28 18:54:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-06-28 13:06, z wrote:
    > Czy używane wypasione CoreDuo czy może mowy najtańszy Intel na nowej
    > płycie z SataIII (mam dysk SSD)
    > Budżet 450 zł.

    Poleasingowe C2D sa znacznie tańsze (od 100zł), przy czym rozmawiamy o
    Dellach czy innych HP z obudowami. Używam i wszystko działa poprawnie i
    wystarczająco nawet jak na obecnych imbecyli z tonami JavaScriptu. W tej
    kwocie można wyszarpać i3 w podobnym zestawie, ale to juz na granicy.

  • 5. Data: 2016-06-28 19:37:20
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > wystarczająco nawet jak na obecnych imbecyli z tonami JavaScriptu. W tej
    > kwocie można wyszarpać i3 w podobnym zestawie, ale to juz na granicy.

    No właśnie C2D jest dla mnie za wolne.
    Właśnie sprzedaję dwie sztuki. :-)
    Pracowałem trochę na nowym i5, ddr4, ssd i wypasionym GPU. Rakieta.
    Czy takie i3 to byłaby połowa tej rakiety? :-)

  • 6. Data: 2016-06-28 20:59:53
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 28 Jun 2016 19:37:20 +0200, z napisał(a):

    > Pracowałem trochę na nowym i5, ddr4, ssd i wypasionym GPU. Rakieta.
    > Czy takie i3 to byłaby połowa tej rakiety? :-)

    i3 do i5 coś jak dawniej Celeron do Pentiuma.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 7. Data: 2016-06-28 21:47:50
    Od: "Jacek W." <j...@t...spam.pl>

    W dniu 28.06.2016 o 13:06, z pisze:
> [...]
    > Czy przejście na nową platformę będzie skokiem w porównaniu do Core Duo?
    > Niestety procesory drogie. Na i3 mnie nie stać. :-)

    Może mam dla Ciebie ofertę.
    Daj jakiś namiar na priv, to Ci ja wyślę.
    Popraw mój adres e-mail wywalając "spam".

    Jacek W.

  • 8. Data: 2016-06-28 21:58:41
    Od: "Pomidor" <n...@s...pl>

    a.pl...

> [...]

    Pracowałem trochę na nowym i5, ddr4, ssd i wypasionym GPU. Rakieta.
    Czy takie i3 to byłaby połowa tej rakiety? :-)

    Dał Ci już mądrą radę Buniek.
    Wybierz procesor z rodziny G na najnowszej platformie w funduszach
    jakie możesz wyłożyć.
    W przyszłości wymienisz procesor (stanieją w międzyczasie na szybszy i5 czy
    i7)
    W ten sposób masz drogę na rozw3ój.
    Kupując najszybszy Core2Duo masz rozwój zamknięty.
    Sam jestem zwolennikiem tzw. poleasingowych, ale C2D to jednak
    osiągnął kres rozwoju, a dobrze wybrana współczesna płyta obsłuży procesory
    od prostych G aż do i7.

  • 9. Data: 2016-06-29 01:00:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 21:58, Pomidor pisze:
    > Wybierz procesor z rodziny G na najnowszej platformie w funduszach
    > jakie możesz wyłożyć.
    > W przyszłości wymienisz procesor (stanieją w międzyczasie na szybszy i5 czy
    > i7)

    Dzięki.
    To się robi 600 zł i nie będzie tanieć przez tych piłkarzy z Anglii ;-)

  • 10. Data: 2016-06-29 14:57:53
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 19:37, z pisze:

    > No właśnie C2D jest dla mnie za wolne.
    > Właśnie sprzedaję dwie sztuki. :-)
    > Pracowałem trochę na nowym i5, ddr4, ssd i wypasionym GPU. Rakieta.
    > Czy takie i3 to byłaby połowa tej rakiety? :-)

    Jeżeli mówimy o tej samej generacji linii Core (szóstej) to myślę,
    że byłaby co najmniej połową.