  • 1. Data: 2015-04-14 21:39:51
    Temat: Co za silnik montują w Nissanach Note ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Co to za silnik montują w benzyniakach Nissan Note 1,2 80 KM ?. Czy mniej więcej to
    samo gówno co w Skodowskich 1,2 i 1,4 TSI ..... !#!?## z kompresorem i sprężarką w
    bezynowym silniku ..... ?.

    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1-4-tsi-grozi-
    powaznymi-awariami/grxb9

    Endriu

  • 2. Data: 2015-04-14 23:01:07
    Temat: Re: Co za silnik montują w Nissanach Note ?.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://piterpro.private.pl/img/co_to_za_guano.png

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 3. Data: 2015-04-15 13:31:34
    Od: laisar <k...@o...pl>

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine#HR12DE

    > Czy mniej więcej to samo gówno co w Skodowskich  1,2 i 1,4 TSI  .....

    Nie.

    > !#!?## z kompresorem i sprężarką w bezynowym silniku
    > ..... ?.

    Nie.

    80 KM przy sprężarce i kompresorze? <<<:

    Brat silnika o który pytasz ma z samym kompresorem prawie 100 KM.

  • 4. Data: 2015-04-15 18:38:22
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Brat silnika o który pytasz ma z samym kompresorem prawie 100 KM.

    Ja prdl.... w tym Nocie..:

    http://www.nissan.pl/PL/pl/tool/car-builder/note.htm

    .... w benzyniaku montują tylko silniki 1.2 z 80 KM. Pewnie jeszcze tego oryginalnie
    nie gazują ..... Kurwa czy w tym kraju ktoś jeszcze produjkuje jakiś porządny wóz
    (nie francuski z obracającymi się panewkami i nie włoski) z najprostrzym zagazowanym
    najlepiej niemieckm silnikiem 1,6 lub 1,9 z 100KM w cenie do 50k ?. Czy ja naprawde
    kurwa tak dużo wymagam ?.

    Endriu

  • 5. Data: 2015-04-15 18:41:48
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]

    > najprostrzym zagazowanym najlepiej niemieckm silnikiem 1,6 lub 1,9 z 100KM w cenie
    do 50k ?. Czy ja naprawde kurwa tak dużo wymagam ?.

    http://images67.fotosik.pl/800/50ff686fda176389.jpg

    Endriu

  • 6. Data: 2015-04-15 18:54:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Endriu" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    >zagazowanym >najlepiej niemieckm silnikiem 1,6 lub 1,9 z 100KM w cenie do
    >50k ?. Czy ja naprawde kurwa tak dużo wymagam ?.

    Nie robią nowych aut dla klnących drechów, bo oni nie kupują nowych aut.
    A do tego nikt normalny nie będzie płacił ciężkiej kasy za badziewne
    starocie, które ani pojechać nie potrafią, ani znacząco tańsze nie są.

  • 7. Data: 2015-04-15 19:02:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Ty chyba nie rozumiesz... zapytaj mandziejewicza...

    nie chodzi o to, że Ty byś chciał jakiś tam samochód - platforma
    europejska wyliczyła, że taki wóz jaki jest Ci proponowany jest dla
    Ciebie optymalny...

  • 8. Data: 2015-04-15 19:16:06
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > nie chodzi o to, że Ty byś chciał jakiś tam samochód - platforma
    > europejska wyliczyła, że taki wóz jaki jest Ci proponowany jest dla Ciebie
    > optymalny...

    Niby mamy kapitalizm i wolny rynek, a jakoś nie mogę zrozumieć dlaczego w
    sprzedazy nie ma pojazdów w których montowany byłby oryginalny np 100
    litrowy bak z LPG wraz z np takim 20 litrowym bakiem benzyny na rozruch .
    Kupowałbyś taki pojazd doprawcowany na przejechanie 300k kilometrów i święty
    spokój.

    Wydaje mi się, że dopóki w Polsce będzie rządził PO-PIS, i dopóki władzy nie
    zdobędzie Korwin pojazdów tego typu na drogach Europy nie uświadczysz......

    Endriu

  • 9. Data: 2015-04-15 19:20:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, to się nazywa fachowo "zmowa kolesi"... odsyłam do mandziejewicza...

  • 10. Data: 2015-04-15 19:22:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a zauważyłeś, że Ci którzy wychodzą z pomysłami przed szereg są szybko
    (przez mandziejewicza) udupiani?