  • 1. Data: 2014-08-27 15:02:32
    Temat: Co zamiast mieszadła do gipsu
    Od: ader <a...@n...eu>

    Mam zamiar zagipsować małą dziurkę ok 3 cm głębokosci i ok 10 cm
    szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
    niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego
    duzo bo ok 2 litry(razem z woda)

  • 2. Data: 2014-08-27 15:17:42
    Temat: Re: Co zamiast mieszadła do gipsu
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-27 15:02, ader pisze:
> [...]
    > szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
    > niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego

    A jak chcesz upchać 2 litry gipsu do dziurki o wymiarach 10cm szer. x
    3cm gł.?
    Przecież tyle tego nie potrzeba.
    Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
    niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w
    pudełku po jogurcie ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 3. Data: 2014-08-27 15:30:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-08-27 15:17, GAD Zombie pisze:

> [...]
    > Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
    > niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w

    Ten tekst o mieszadle jest bez sensu, bo mieszadło to to, co miesza,
    więc może to być szczoteczka do zębów, klucze, miotła, butelka, od biedy
    nawet ręka. Co innego, jakby napisali, że specjalnym mieszadłem do
    materiałów budowlanych :-P

  • 4. Data: 2014-08-27 15:51:10
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
    > niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w

    Za mało danych, żeby tak wyrokować. Brakuje jeszcze długości :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2014-08-27 16:00:24
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    ader <a...@n...eu> napisał(a):

> [...]
    >szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
    >niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego

    Masz chlopie dylemat zyciowy! Jak nie wiesz tak prostej rzeczy
    jak wymieszac ze soba dwie rzeczy to lepiej nie gipsuj, bo to jeszcze trudniejsze!

  • 6. Data: 2014-08-27 19:59:37
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-08-27 15:02, obywatel ader uprzejmie donosi:

    Może sąsiad pożyczy.