  • 11. Data: 2018-04-05 20:59:11
    Temat: Re: Co zrobić z uszkodzoną płytą główną
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 22:13, ToM pisze:

    > Tak jak napisałem płyta w zasadzie nowa, musiałyby być od nowości
    > uszkodzone.

    W zasadzie nowa?
    Mi zdechła gigabajta B85 podobnie po kilku miesiącach, raz chodziła raz
    sypało błędami pamięci. Najgorsze, że wystarczyło odkręcić ją od
    chassis, przykręcić ponownie i parę dni spokoju. Wszystkie bebechy
    przełożone do drugiej nowej i działa bez zająknięcia już z pół roku.

    Szkoda zabawy. Utylizacja.
    Ja miałem gwarancję na szczęście.

    --
    Irokez