  • 11. Data: 2020-01-14 12:57:53
    Temat: Re: Cofanie licznika
    Od: K <n...@e...com>

    On 13/01/2020 23:44, PiteR wrote:

    > Ciekawe, że w golfie 2 się nie przekręcał.
    > Jakoś nie wierzę. Muszę sprawdzić.

    https://www.youtube.com/watch?v=thFFAgUV9AM

    W Pandzie tak robi po 400tys.

  • 12. Data: 2020-01-14 14:58:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 16:44, K pisze:
    > W Trojmiescie policja odtrabila sukces na
    > skale swiatowa az tvn i lokalne media pialy z zachwytu, ze zatrzymano
    > pacjenta w Golfie 3 z licznikiem cofnietym o 300tys km. Nikt jednak
    > niepofatygowal sie sprawdzic, ze w tym aucie licznik przekreca sie po
    > 300tys km, a takich aut jest wiecej, bo w Pandzie podobno przekreca sie
    > po 400tys km.

    Taaa, czytałem w kilku miejscach.
    Mieszkańcowi powiatu lęborskiego zatrzymanemu w Gdańsku zabezpieczono
    pojazd - nosz kurwa, przyjechał pewnie gość do roboty, albo coś załatwić
    Golfem III i zarekwirowali mu samochód z powodu własnej indolencji... Brawo.
    https://moto.trojmiasto.pl/Zatrzymano-Golfa-z-przebi
    egiem-cofnietym-o-300-tys-km-n141197.html

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2020-01-14 15:27:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 14:58:50 UTC+1 użytkownik LEPEK napisał:

> [...]
    > https://moto.trojmiasto.pl/Zatrzymano-Golfa-z-przebi
    egiem-cofnietym-o-300-tys-km-n141197.html

    I znając życie golf ten do końca żywota pozostanie na parkingu policyjnym bo kilka
    lat potrwa zanim biegły wyda opinie.
    Tak jest przynajmniej z komputerami czy innymi laptopami. Jak policja zabierze do
    zbadania to śmiało możesz kupować nowy bo na zwrot swojego w sensownym czasie liczyć
    nie masz co.

  • 14. Data: 2020-01-14 16:55:31
    Od: p...@g...com

    Czekamy na pierwszych zartownisi którzy skręca służbowe auto po czym powiadomią
    policje :-)

  • 15. Data: 2020-01-14 17:32:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 12:57, K pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=thFFAgUV9AM
    >
    > W Pandzie tak robi po 400tys.

    No i zgodnie z polskim prawem należy w takim razie ukarać producentów
    tych samochodów za cofanie licznika.

  • 16. Data: 2020-01-14 22:01:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo yabba pisze tak:

    > Golf 2 miał licznik mechaniczny z sześcioma cyframi napędzany
    > linką ze skrzyni biegów, więc liczył do miliona. Nie wiem jak było
    > w wersji z zegarami LED.
    >
    > Golf 3 ma licznik LCD, który się zeruje nawet do czysta:

    ożesz, nie wiedziałem, że tam taka technika balszaja była jak LCD.

    dzięki za podświetlenie

    --
    Piter

    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 17. Data: 2020-01-14 22:59:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >No i zgodnie z polskim prawem należy w takim razie ukarać producentów
    >tych samochodów za cofanie licznika.

    A o co tu chodzi - taki ukłon w strone wiernych klientow ?
    Bo chyba nie z powodow technicznych ?

    J.

  • 18. Data: 2020-01-15 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Czekamy na pierwszych zartownisi którzy skręca służbowe auto po czym
    > powiadomią policje :-)

    Ciekawe czy policyjne fiaty z < 2011 maja zatrzymane liczniki na
    400kkm... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 19. Data: 2020-01-15 22:04:53
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Jest nowy rekordzista: Scania z cofnięta szafą o 600 tys. km. Coś mi
    > nie za bardzo się chce w to wierzyć. Bo trzeba by było cofnąć też
    > przebieg w tachografie.

    Nie też w tachografie, ale tylko w tachografie.

  • 20. Data: 2020-01-16 13:09:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 12:56, K pisze:

    > albo spisywal to na kartce, a jakis bardziej ogarniety diagnosta
    > wpisywal to do systemu i tu sie pojawialy bledy przy czytaniu cudzego
    > pisma z kartki.

    Powinno być tak, że po wydruku podpisujesz dokument, który idzie do
    archiwum.
    T.