  • 31. Data: 2020-01-18 19:00:48
    Temat: Re: Cofanie licznika
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.suwak Budzik pisze tak:

> [...]
    auto-mialo-mil

    > Najgłupszy news dnia.
    > Czy ktokolwiek uwierzy ze gośc cofnał licznik ustawiajac go na
    > milion kilometrów po to aby zyskownie sprzedac auto? Jakie ma
    > znaczenie to czy auto ma milion czy dwa km?

    Może to chłopaki z Wrześni rozkręciły akcję hejterską
    nowego prawa żeby zdyskredytować pomysły rządu.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 32. Data: 2020-01-18 20:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Może to chłopaki z Wrześni rozkręciły akcję hejterską
    > nowego prawa żeby zdyskredytować pomysły rządu.

    W sensie ze policja? Tez miałem takaa mysl ale nie sadze zeby przecietny
    obywatel rozumiał, ze to nowe prawo jest głupie, nawet majac tak skrajne
    przykłady przed oczami. Zrozumie dopiero jak mu licznik padnie, naprawi i
    zostanie oskarzony o oszustwo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 33. Data: 2020-01-18 21:21:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Tez miałem takaa mysl ale >nie sadze zeby przecietny
    >obywatel rozumiał, ze to >nowe prawo jest głupie, >nawet majac tak skrajne
    >przykłady przed oczami.
    Uważasz się za nieprzeciętnego obywatela?
    Ty zrozumiałeś, zrozumie przeciętny obywatel.

  • 34. Data: 2020-01-18 21:40:06
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 21:21, Kris pisze:
    > Uważasz się za nieprzeciętnego obywatela?
    > Ty zrozumiałeś, zrozumie przeciętny obywatel.

    Prawie każdy przeciętny obywatel to jak widać zrozumie.
    Nieprzeciętny natomiast nie uzna tego za głupotę a poszuka także
    ukrytych przyczyn wprowadzenia przepisu.
    Jest prawdopodobne, ze posiadanie przez Fiskusa bazy danych stanów
    liczników samochodów, pozwoli jeszcze bardziej kontrolować rynek
    paliwowy. Czy nie ma przemytu benzyny, czy olej opałowy nie jest wlewany
    do baków itp. Oczywiście chodzi o poziom statystyki. Następnym krokiem
    zwiększania kontroli będzie obowiązek podawania stanu licznika na stacji
    benzynowej przy tankowaniu. Obym się mylił.

  • 35. Data: 2020-01-19 00:32:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-18 21:40, t-1 wrote:

> [...]
    > zwiększania kontroli będzie obowiązek podawania stanu licznika na stacji
    > benzynowej przy tankowaniu. Obym się mylił.

    To w tym kierunk zmierza. Muszę chyba zacząć kręcić swoje liczniki w
    imię zasad.

  • 36. Data: 2020-01-19 00:40:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo Budzik pisze tak:

    > W sensie ze policja?

    Nie, w sensie, że złodzieje z Wrześni i przyległości.
    Cały przemysł artystów metaloplastyki.

    żartuję sobie

    No prawo ma być na okoliczność. Obecnie jest eksplozja sensacji wokół.
    Być może kiedyś, dawno dawno temu, w odległej galaktyce Polacy
    przestaną rzucać się na nowy przepis i analizować jak go obejść.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 37. Data: 2020-01-19 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

> [...]
    > Następnym krokiem zwiększania kontroli będzie obowiązek podawania
    > stanu licznika na stacji benzynowej przy tankowaniu. Obym się mylił.

    :)
    na takie statystyki to zdecydowanie za mało tych kontroli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 38. Data: 2020-01-19 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Uważasz się za nieprzeciętnego obywatela?
    > Ty zrozumiałeś, zrozumie przeciętny obywatel.

    Zazdroszcze ci tak idealistycznego podejscia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 39. Data: 2020-01-20 12:28:16
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 21:40, t-1 pisze:

> [...]
    > zwiększania kontroli będzie obowiązek podawania stanu licznika na stacji
    > benzynowej przy tankowaniu. Obym się mylił.

    Kolejny sukces w eliminacji mafii paliwowej może zostać odbębniony.
    A ja za benzynę do agregatu i kosiarki spalinowej muszę płacić podatek
    drogowy, emisyjny, a niedługo pewnie i jeszcze jakiś nowszy, jeszcze
    fantazyjniej nazwany. Kosiarka przynajmniej kółka ma, ale po drodze i
    tak nie pojadę, bo nie ma jak na niej usiąść ;)
    Można ubiegać się o rekompensaty (nie będąc rolnikiem)?

    --
    viktorius