  • 1. Data: 2019-06-12 01:40:50
    Temat: Cofanie między barierki na styk
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Ee yy,

    Znalazłem miejsce do parkowania między barierkami. Problem w tym, że z
    obu stron zostaje po 5cm. Cofając widzę w lusterkach czy mi tył wchodzi
    dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że
    mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2019-06-12 01:42:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wykup w jakiejs szkole jazdy kilka godzin to moze naucza.

  • 3. Data: 2019-06-12 01:50:34
    Temat: Re: Cofanie między barierki na styk
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Na hulajnodze?

  • 4. Data: 2019-06-12 07:09:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 01:40, kk pisze:
> [...]
    > dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że
    > mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

    A jak chcesz wysiąść?

    --
    MN

  • 5. Data: 2019-06-12 09:54:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 07:09, Marcin N pisze:

    > A jak chcesz wysiąść?

    Toż głupi troll nawet samochodu nie ma a wy dajecie się wciągać
    w dyskusje.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-06-12 10:14:58
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 12-06-2019 o 01:40, kk pisze:
> [...]
    > dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że
    > mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

    Lustro nad wjazdem.
    Lusterko przed maską z widokiem na przedni zderzak -
    https://www.gatekeeper-systems.com/markets/school-bu
    s/

    Kamery pod lusterkami skierowane do przodu.

    Pręty - wskaźniki szerokości pojazdu na błotnikach.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tatra_148#/media/Plik:
    Tatra_T148_-_Rosenbauer,_Austria.jpg
    https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41518

    yabba

  • 7. Data: 2019-06-12 10:26:21
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 10:14, yabba pisze:

    > Pręty - wskaźniki szerokości pojazdu na błotnikach.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Tatra_148#/media/Plik:
    Tatra_T148_-_Rosenbauer,_Austria.jpg

    > https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41518

    No i kolejna zagadka z dzieciństwa rozwiązana, bo po cholerę w takiej
    tatrze 2 anteny do radia, skoro w kabinie taki huk, że żadnego radia nie
    da się posłuchać :)

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2019-06-12 12:38:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że
    > mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

    Coś w tym stylu:
    https://img1.dmty.pl//uploads/201901/1546527017_kqke
    rb_600.jpg

    Jak coś jest głupie ale działa... :-)

    A tak poważnie - jakieś "wąsy" lub coś "naciskowego" (listwa?), które
    przy delikatnym ugięciu wyzwolą sygnał (dźwiękowy, lampka).
    Chyba żadna kamera ani tym bardziej czujniki nie dadzą takiej dokładności.
    T.

  • 9. Data: 2019-06-12 14:35:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 10:26, viktorius pisze:

    Tatra_T148_-_Rosenbauer,_Austria.jpg

    > No i kolejna zagadka z dzieciństwa rozwiązana, bo po cholerę w takiej
    > tatrze 2 anteny do radia, skoro w kabinie taki huk, że żadnego radia nie
    > da się posłuchać  :)

    Młodsi chyba już nie znają Tatr ani Krazów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-06-12 16:19:36
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-06-12 o 14:35, Adam pisze:

    > Młodsi chyba już nie znają Tatr ani Krazów.

    Moja córka ma zdjęcie jak siedziała na zderzaku wojskowego kraza na
    balonach, prawie drabiny potrzebowałem, żeby ją tam włożyć :)
    Czy to znaczy, że zna? Nie to tylko zdjęcie dziecka, które siedzi na
    wysokiej ciężarówce :)

    --
    viktorius