  • 11. Data: 2019-06-12 16:35:09
    Temat: Re: Cofanie między barierki na styk
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-12 07:09, Marcin N wrote:

    > A jak chcesz wysiąść?

    One są w poprzek wjazdu a nie wzdłuż.

    Parking jest ogrodzony barierkami by ludzie nie zrobili sobie przez
    niego drogi dalej. Ale między barierkami są odstępy a nawierzchnia
    utwardzona więc można tam spokojnie zaparkować o ile się zmieścić.

  • 12. Data: 2019-06-12 19:10:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-12 10:14, yabba wrote:

    > Lustro nad wjazdem.
    > Lusterko przed maską z widokiem na przedni zderzak -
    > https://www.gatekeeper-systems.com/markets/school-bu
    s/

    > Kamery pod lusterkami skierowane do przodu.

    Pomysł dobry. Nawet mi przeszedł przez głowę i tylko nie całkiem
    trywialny w realizacji, ale bardziej realny niż inne.

    > Pręty - wskaźniki szerokości pojazdu na błotnikach.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Tatra_148#/media/Plik:
    Tatra_T148_-_Rosenbauer,_Austria.jpg

    > https://wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41518

    Jak by to miało pomóc? Nie jest problemem wjechać między te barierki,
    ale nie skręcić o 5cm na dystansie długości samochodu. Poza tym z
    barierek wystają tylko rurki poniżej okna tak, że ich nie widzę jak obok
    nich jadę.

  • 13. Data: 2019-06-12 19:14:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-12 12:38, T. wrote:

    > Coś w tym stylu:
    > https://img1.dmty.pl//uploads/201901/1546527017_kqke
    rb_600.jpg

    > Jak coś jest głupie ale działa... :-)
    >
    > A tak poważnie - jakieś "wąsy" lub coś "naciskowego" (listwa?), które
    > przy delikatnym ugięciu wyzwolą sygnał (dźwiękowy, lampka).
    > Chyba żadna kamera ani tym bardziej czujniki nie dadzą takiej dokładności.

    Yabba napisał o kamerze pod lusterkiem co mi już wcześniej przyszło do
    głowy i tylko to, że trzeba ją podłączyć oraz gdzieś wyświetlić stanowi
    jakiś problem.

  • 14. Data: 2019-06-12 20:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

> [...]
    > wchodzi dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej
    > pewności, że mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

    znaczy za niskie te barierki czy co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 15. Data: 2019-06-12 21:05:43
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 12-06-2019 o 19:10, kk pisze:

> [...]
    > ale nie skręcić o 5cm na dystansie długości samochodu. Poza tym z
    > barierek wystają tylko rurki poniżej okna tak, że ich nie widzę jak obok

    Podnieś barierki, będzie je widać i nie będziesz musiał nic rzeźbić w
    samochodzie.

    yabba

  • 16. Data: 2019-06-14 01:57:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > stron zostaje po 5cm. Cofając widzę w lusterkach czy mi tył wchodzi
    > dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że mam

    Uchylić boczne okno i wystawić głowę za okno i popatrzeć?

  • 17. Data: 2019-06-15 00:01:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-14 01:57, Pszemol wrote:
    > "kk" <k...@o...pl.invalid> wrote in message

    > Uchylić boczne okno i wystawić głowę za okno i popatrzeć?

    Że niby jak mam wyjrzeć za prawe okno?

  • 18. Data: 2019-06-15 00:04:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-12 21:05, yabba wrote:

    Tatra_T148_-_Rosenbauer,_Austria.jpg

    > Podnieś barierki, będzie je widać i nie będziesz musiał nic rzeźbić w
    > samochodzie.

    Ale że mam cudze barierki podnieść? To bym je o 10cm szerzej rozstawił

  • 19. Data: 2019-06-15 01:04:37
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    Wyjrzyj przez lewe i cofaj trzymając wystarczająco krótki dystans.

  • 20. Data: 2019-06-15 02:31:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Że niby jak mam wyjrzeć za prawe okno?

    Sugerujesz że odstęp między barierkami zmienia się w czasie
    przejeżdzania między nimi i z tego powodu musisz obserwować
    obie strony auta aby Cię barierka nie zaskoczyła?? :-))
    To chyba niewłaściwie sobie te barierki wyobrażałem - możesz
    je nam narysować albo fotkę jakąś wysłać? Bardzo jestem ciekaw.