  • 31. Data: 2019-06-17 14:24:34
    Temat: Re: Cofanie między barierki na styk
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-06-17 o 10:34, collie pisze:

    > E, za mało uroczyście. Musisz się bardziej starać,
    > za jakiś czas. No i bardziej po polsku, przy okazji.
    >
    > "Symptomy trollowania
    > [...]
    > - ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll
    >   uroczyście obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się
    >   w filtrze trolla, przy czym bardzo często i tak tego
    >   nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem tylko
    >   próbuje udawać, że je filtruje)". (Wiki)

    Gdy trolla się przyłapie na odpowiadaniu pomimo wcześniejszego
    uroczystego obwieszczenia - zawsze można usłyszeć, że akurat zmienił
    czytnik i przypadkiem skazaniec wyrwał się na wolność.

    --
    MN

  • 32. Data: 2019-06-17 15:14:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2019 13:59, Budzik pisze:

    > Nie "za jakis" a "NA JAKIS".

    Nie wiem, co to jest ten "jakis". Pisz po polsku,
    albo zejdź mi z oczu po polsku, czyli wypierdalaj.

  • 33. Data: 2019-06-17 19:22:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-17 05:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Nie ma sensu sie meczyc.
    > PLONK na jakis czas.

    Tak, wyp...aj :-)

  • 34. Data: 2019-06-17 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Nie wiem, co to jest ten "jakis". Pisz po polsku,
    > albo zejdź mi z oczu po polsku, czyli wypierdalaj.

    I wzajemnie, pozdrowienia dla rodziców.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 35. Data: 2019-06-17 22:56:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-17 19:59, Budzik wrote:

    > I wzajemnie, pozdrowienia dla rodziców.

    Co za ścierwo

  • 36. Data: 2019-06-18 10:45:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 01:40, kk pisze:
    > Ee yy,
    >
    > Znalazłem miejsce do parkowania między barierkami. Problem w tym, że z
    > obu stron zostaje po 5cm. Cofając widzę w lusterkach czy mi tył wchodzi
    > dobrze, ale kiedy ma przejść przód to nie mam już żadnej pewności, że
    > mam jeszcze jakiś odstęp. Jakieś pomysły?

    Se test zrób i "markery". Tak nauczyłem córę wjeżdżać tyłem do garażu.

    Obczaiła dokładnie gdzie się ma zatrzymać i skręcić w danym momencie
    kierownicę na maxa czy w prawo czy w lewo (narysowała sobie kredą linie,
    żeby je widzieć z danej pozycji). Poćwiczyła z 5 razy i teraz parkuje w
    5 sekund. Linie deszcz zmył ale obczaiła inne "markery" z otoczenia.

    Problem zaczyna się wtedy, jak w większości jeździsz autkiem z
    czujnikami i się przyzwyczaisz aż nagle wsiadasz do takiego co ich nie
    ma i trzeba kombinować.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 37. Data: 2019-06-18 13:52:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-18 10:45, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    >
    > Problem zaczyna się wtedy, jak w większości jeździsz autkiem z
    > czujnikami i się przyzwyczaisz aż nagle wsiadasz do takiego co ich nie

    Weź przestań. To nie ten problem.

  • 38. Data: 2019-06-18 17:28:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-18 o 13:52, kk pisze:

    > Weź przestań. To nie ten problem.

    Problem jest czysto fizyczno/matematyczny. Jak raz obczaisz wzór,
    wystarczy go powtarzać.

  • 39. Data: 2019-06-19 07:40:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-06-17 o 22:56, kk pisze:

    > Co za ścierwo

    Mógłbyś się pohamować, żeby nie wyjść na ostatniego prostaka.

    --
    MN

  • 40. Data: 2019-06-19 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Gdy trolla się przyłapie na odpowiadaniu pomimo wcześniejszego
    > uroczystego obwieszczenia - zawsze można usłyszeć, że akurat zmienił
    > czytnik i przypadkiem skazaniec wyrwał się na wolność.

    U mnie plonkowanie polega na przyznaniu odpowiednio niskiego, nie
    czytanego zazwyczaj score, do tego przewaznie na JAKIS czas :)
    Ale w sumie wiadomo, ze PLONK nie jest oznajmieniem tego co robi sie we
    własnym czytniku a przede wszystkim dosadnym okresleniem własnych odczuc
    na temat poziomu rozmówcy.
    Rownie dobrze mogłbym napisac "spierdalaj" ale jakos tak mi nie pasuje...
    :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.