  • 1. Data: 2019-09-08 14:28:34
    Temat: Convertible/Hybrid PC z miejscem na dysk ssd
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Widział ktoś może jakiś Convertible/Hybrid PC (w sensie tablet z
    podpinaną klawiaturą) pracujący na Win10 i posiadający albo dodatkowe
    gniazdo albo możliwość wymiany pamieci flash? Chciałbym włożyć do środka
    przynajmniej 256GB w formacie M.2 albo mSATA.

    Technicznie nie ma przeszkód, zarówno procesory z okolic Atom Z8xxx mają
    druty do tego jak również miesca w typowym tablecie jest wystarczająco.
    Ale nie potrafie takiego znaleźć.

    Podobają mi się tabletolaptopy Miix. Ale one chyab nie mają wymiennego
    dysku.

    Nie chodzi o *wygodnie* wymienny tylko w ogóle o wymienny. Przy czym
    lutowanie eMMc nie wchodzi w grę, natomiast może byc dostepny pod obudową.

    Oczywiście w grę wchodzi cebulactwo więc nowego Surface nie chcę.
    Ogólnie celowałbym w coś uzywanego ale nie wiem co wklepać w
    wyszukiwarkę. Producenci i sprzedawcy albo się nie chwalą albo nie wiedzą.

    Musi obsługiwać Win i Lin. I mieć coś współczesnego z okolic Atom Z8xxx
    lub lepszy oraz USB3, najlepiej C z możliwością ładowania z powerbanku.

    Nie chcę dysku zewnętrznego, po to chce przenośny PC aby mi nic nie
    dyndało. Natomaist waga i cienkośc mam gdzieś. Może byc nawet różowy.

  • 2. Data: 2019-09-09 12:12:43
    Temat: Re: Convertible/Hybrid PC z miejscem na dysk ssd
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > klawiaturą) pracujący na Win10 i posiadający albo dodatkowe gniazdo albo
    > możliwość wymiany pamieci flash? Chciałbym włożyć do środka przynajmniej

    Dell Venue 11 Pro w wersji z Core i3 lub i5, z Atomem nie pamiętam czy
    istnieje możliwość wymiany dysku.
    Nie wiem czy jeszcze można kupić nowe, ale na pewnym portalu aukcyjnym jest
    sporo poleasingowych w całkiem znośnych cenach. Najbardziej wypasiona
    konfiguracja ma 8 GB RAM i 256 GB Flash (wymienne).
    Wymienny jest także akumulator (pod klapką).

    Pozdrawiam,
    Marcin G.