  • 1. Data: 2017-03-28 09:33:30
    Temat: Coraz taniej
    Od: h...@g...com

    Już drugi dzień, a tu nic?
    https://a2mobile.pl/
    Szczególnie zajebista cena za komórkowe/stacjonarne.
    Tylko 9,90 na miesiąc.

    --
    Heniek

  • 2. Data: 2017-03-28 10:04:26
    Temat: Re: Coraz taniej
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-28 o 09:33, h...@g...com pisze:
    > Już drugi dzień, a tu nic?
    > https://a2mobile.pl/
    > Szczególnie [...] cena za komórkowe/stacjonarne.
    > Tylko 9,90 na miesiąc.

    Jak dla mnie, rewelacyjna oferta. Już złożyłem wnioski o przeniesienie.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2017-03-28 13:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Jak dla mnie, rewelacyjna oferta. Już złożyłem wnioski o przeniesienie.

    Za 10zł miesiecznie mozna miec nielimitowany internet?
    Czy to tylko promocja na pierwszy miesiąc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 4. Data: 2017-03-28 13:07:48
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 28.03.2017 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Za 10zł miesiecznie mozna miec nielimitowany internet?
    > Czy to tylko promocja na pierwszy miesiąc?

    0-5 GB - brak ograniczeń;
    5-10 GB - prędkość max. 3 Mb/s
    10-15 GB - prędkość max. 1 Mb/s
    powyżej 15 GB - prędkość max. 512 kb/s

  • 5. Data: 2017-03-28 15:37:18
    Od: h...@g...com

    > Za 10zł miesiecznie mozna miec nielimitowany internet?
    > Czy to tylko promocja na pierwszy miesiąc?

    Za 9,90 masz nielimitowane na komórki i stacjonarne.

  • 6. Data: 2017-03-28 16:02:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 15:37, h...@g...com pisze:

    > Za 9,90 masz nielimitowane na komórki i stacjonarne.

    Nie ma to jak odpowiedź nie na pytanie :)

    Tak, za 9,90zł można mieć nielimitowany internet, tylko z lejkiem - po
    15gb do pół megabita.

    Promocja do odwołania.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-03-28 16:48:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Mar 2017 16:02:08 +0200, w <obdqd5$alr$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Nie ma to jak odpowiedź nie na pytanie :)
    >
    > Tak, za 9,90zł można mieć nielimitowany internet, tylko z lejkiem - po
    > 15gb do pół megabita.

    Ja tam widzę za internet dodatkowo 10zł/1GB.

  • 8. Data: 2017-03-28 18:30:14
    Od: h...@g...com

    > Nie ma to jak odpowiedź nie na pytanie :)
    >
    > Tak, za 9,90zł można mieć nielimitowany internet, tylko z lejkiem - po
    > 15gb do pół megabita.
    >
    > Promocja do odwołania.

    Nie ma to jak czytanie po łebkach.

    Cały czas piszę o rozmowach na komórki/stacjonarne.

    Heniek

  • 9. Data: 2017-03-28 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik h...@g...com ...

    > Nie ma to jak czytanie po łebkach.
    >
    > Cały czas piszę o rozmowach na komórki/stacjonarne.

    Ale jedno drugiemu przeciez nie wadzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 10. Data: 2017-03-28 21:03:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 18:30, h...@g...com pisze:

    > Nie ma to jak czytanie po łebkach.
    >
    > Cały czas piszę o rozmowach na komórki/stacjonarne.

    To po co o tym piszesz, skoro pytanie było o internet?

    --
    Liwiusz