  • 1. Data: 2014-08-22 21:22:33
    Temat: Corsa D - elektryczne szyby
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Spotkał się może ktoś z tematem montażu elektrycznych szyb w
    corsie D (2008 - wersja chyba
    najtańsza) ? Do tej pory nawet w uno i pandzie miałem elektryczne szyby
    a tu się okazuje, że w corsie
    jest to problem. Bo na wiązkach zaoszczędzili, bo wszystkim steruje
    komputer a w tej wersji jest
    jakiś uproszczony...

    W jednym serwisie chcą za to 6000 (ASO Opel), w drugim TYLKO 1500.
    Podejrzewam, że duża część
    tej kwoty to części które chętnie kupiłbym używane. Nowe widzę po 380 a
    używane nawet po 50 zł. Niestety
    żaden serwis do tej pory nie zgodził się zamontować używanych bo podobno
    boją się odpowiedzialności
    za montaż części z nieznanego źródła.

    Jeżeli chodzi o ten komputer to najchętniej bym go ominął i najwyżej
    zrezygnuje z takich funkcji jak
    automatyczne domykanie. Z takim czymś:

    http://arbitra.pl/pes/el.JPG

    to chyba każdy normalny elektryk powinien sobie poradzić. Chociaż
    oczywiście nadal trzeba sporo
    rozebrać i te kable poprowadzić.

    Wie ktoś gdzie mógłbym się udać z tym problemem na śląsku ? Najlepiej
    nie więcej niż 100 km od
    Rybnika.

  • 2. Data: 2014-08-23 10:35:33
    Temat: Re: Corsa D - elektryczne szyby
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-22 21:22, ww pisze:

    > W jednym serwisie chcą za to 6000 (ASO Opel), w drugim TYLKO 1500.

    Ty się jeszcze zastanawiasz?
    Serwis proponuje montaż za niecałe 400zł robocizny z wpięciem tego w
    oryginalną wiązkę i uruchomieniem...
    Jakiegoś uniwersalnego chińskiego gówna za mniej niż 500-600zł bym nawet
    nie patrzył w tę stronę...
    Czasy heńków za flaszkę się skończyły i całe szczęście.
    Szkoda że w poważnej elektronice zaczyna dłubać gównażeria od telefonów
    i robią np immo za 30zł...

    Lewis

  • 3. Data: 2014-08-23 13:44:56
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2014-08-23 10:35, Lewis pisze:

    > Ty się jeszcze zastanawiasz?

    Nie, nie zastanawiam się bo za drogo.

    > Serwis proponuje montaż za niecałe 400zł robocizny z wpięciem tego w
    > oryginalną wiązkę i uruchomieniem...

    A skąd te 400 ? Zresztą mi 400 za montaż odpowiada tylko 1000 za części
    już nie.

    > Jakiegoś uniwersalnego chińskiego gówna za mniej niż 500-600zł bym
    > nawet nie patrzył w tę stronę...

    Hm. Ale o co chodzi z jakimś chińskim gównem ? Bo ja chce oryginalne
    siłowniki ale używane. Na allegro komplet
    siłowników i przycisków jestem w stanie kupić poniżej 150 zł. Jakoś nie
    bardzo mam ochotę dać 6 razy więcej
    za to samo tylko nowe.

    > Czasy heńków za flaszkę się skończyły i całe szczęście.
    > Szkoda że w poważnej elektronice zaczyna dłubać gównażeria od
    > telefonów i robią np immo za 30zł...
    Oczywiście. A zaczęły się czasy wkładaczy modułów za 6000.