  • 1. Data: 2017-09-11 15:12:33
    Temat: Coś dla kierowców - wino bez alkoholu :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Prawdziwy przełom - w Makro można dostać wino bez alkoholu. Jednak
    prawdziwy przełom dopiero przed nami - czekamy na bezalkoholową wódkę i
    wodę w proszku :-)

    http://mediamakro.pl/pr/368530/bezalkoholowe-wina-w-
    makro-polska?ref=bulletin

    T.

  • 2. Data: 2017-09-11 15:42:43
    Temat: Re: Coś dla kierowców - wino bez alkoholu :-)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 15:12, T. pisze:
    > Prawdziwy przełom - w Makro można dostać wino bez alkoholu. Jednak
    > prawdziwy przełom dopiero przed nami - czekamy na bezalkoholową wódkę i
> [...]
    Do tej pory było wino z siarką.
    Teraz będzie sama siara.

  • 3. Data: 2017-09-11 18:37:36
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Prawdziwy przełom - w Makro można dostać wino bez alkoholu. Jednak
    > prawdziwy przełom dopiero przed nami - czekamy na bezalkoholową wódkę i
> [...]

    w szwecji kiedyś widziałem reklamy- wino jacob's creek- 100% smaku, 0,5%
    alkoholu!

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2017-09-18 19:53:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
    > Prawdziwy przełom - w Makro można dostać wino bez alkoholu. Jednak
    > prawdziwy przełom dopiero przed nami - czekamy na bezalkoholową wódkę i
> [...]

    Gdybyś chciał alkohol w proszku, to już jest:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_powder