  • 1. Data: 2019-09-30 21:49:10
    Temat: Coś dla wrażliwych na fale em
    Od: Marek <f...@f...com>

    Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    https://youtu.be/vltz8jKww8w

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-09-30 22:37:20
    Temat: Re: Coś dla wrażliwych na fale em
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    > https://youtu.be/vltz8jKww8w

    Niska emisja jest przyczyną smogu. Wszędzie o tym piszą.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-10-01 08:33:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-09-30 21:49, Marek wrote:
    > Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    > https://youtu.be/vltz8jKww8w

    Taaak
    Postraszyć maluczkich
    i nazbierać kasiory

    W.

  • 4. Data: 2019-10-01 10:02:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 21:49, Marek pisze:
    > Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    > https://youtu.be/vltz8jKww8w

    No fajna. Nie powiem.

  • 5. Data: 2019-10-01 10:48:41
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 21:49, Marek pisze:
    > Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    > https://youtu.be/vltz8jKww8w

    Co prawda nie chodzi o ból głowy człowieka, tylko chwilowy ból "głowy"
    elektroniki:

    https://www.facebook.com/tomasz.uob/posts/3588476914
    511378

    Pompować 50W z takiej odległości, to chyba każde urządzenie, nawet jak
    spełnia wszystkie normy, to dostanie czkawki...

    Nie znam się na normach, ale czy "amatorskie radio" o mocy "raptem" 50W
    to jest dozwolone przepisami?

    --
    viktorius

  • 6. Data: 2019-10-01 10:56:01
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    > https://youtu.be/vltz8jKww8w

    Wygląda, jakby był napędzany polskim klonem 8051.
    Świetna rzecz, będzie mi pasował do Narodowego Samochodu Elektrycznego.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2019-10-01 11:07:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

    >Wygląda, jakby był napędzany polskim klonem 8051.
    >Świetna rzecz, będzie mi pasował do Narodowego Samochodu
    >Elektrycznego.

    NSE sie wlasnie kladzie

    http://wyborcza.pl/7,155287,25234381,rzad-obcial-ele
    ktromobilne-ambicje.html
    https://www.motofakty.pl/artykul/samochod-elektryczn
    y-milion-elektrykow-rzad-zmienia-plany.html
    https://www.green-news.pl/176-samochody-elektryczne-
    doplaty-rozczarowanie

    Nie milion, nie w 2025, nie tylko tylko elektryczne ale i hybrydy, bez
    doplat.
    No i nie Narodowy.

    I teraz tylko pytanie - premier chcial dobrze a wyszlo jak zwykle, czy
    od poczatku klamal ...

    P.S. A Orlen i Lotos od paru miesiecy maja jakis spadek na gieldzie

    J.

  • 8. Data: 2019-10-01 11:23:22
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-09-30 o 21:49, Marek pisze:
    > Pierwszy Polski telefon niskoemisyjny :)
    > https://youtu.be/vltz8jKww8w

    Mają pomysł - fajnie
    Mają kasę(jeszcze) - fajnie
    Maja prototyp, fizyczny, nie w cadzie/photoshopie - fajnie

    Ale czy da się to sprzedać? Czy jak kasa się skończy, to zaorają pomysł?
    Ja bym chciał zobaczyć odcinek "ciąg dalszy nastąpił", gdy to będzie już
    produkowane seryjnie i sprzedawane. Obym się doczekał, bo takich
    podobnych pomysłów, które nie zakończyły sie wdrożeniem jest pełno w
    internetach.

    Inny wywiad u tego samego gościa:
    https://www.youtube.com/watch?v=y-zKCDqnP3k&t

    Tutaj mieli pomysł, zaimplementowali. Ale im udało się wyjść o krok,
    duuuży krok dalej, czyli do sprzedaży. I to na zajebiście trudnym rynku.
    Bo obok telekomunikacji, to chyba tylko rynek bankowy jest też tak mocno
    obwarowany przepisami, regulacjami, nadzorem.

    --
    viktorius

  • 9. Data: 2019-10-01 11:24:40
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > NSE sie wlasnie kladzie

    Jestem zdruzgotany. Ale nic to, ważne, że ElectroMobility Poland
    zgarnęło 40 banieczek. Ten miś musiał być drogi.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2019-10-01 11:25:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]

    >Pompować 50W z takiej odległości, to chyba każde urządzenie, nawet
    >jak spełnia wszystkie normy, to dostanie czkawki...

    Niekoniecznie.

    Nadajniki na Slezy maja razem z megawat,
    https://pl.wikipedia.org/wiki/RTCN_%C5%9Al%C4%99%C5%
    BCa

    A pod masztem ludzie chodza, komorki uzywaja, nadajniki same maja
    multum elektroniki, w schronisku kasa fiskalna dziala.

    Anteny pewnie tak dobrane, zeby promienowac w poziomie, ale i cos tam
    pewnie na dol dochodzi.

    Hm, wziac swietlowke i zobaczyc czy swieci, czy raczej jakis harvester
    zrobic i zobaczyc ile wyciagnie ? :-)

    >Nie znam się na normach, ale czy "amatorskie radio" o mocy "raptem"
    >50W to jest dozwolone przepisami?

    Chyba nawet wiecej, ale to dla licencjonowanych amatorow i raczej nie
    dla wszystkich.

    Ale cos tam mowia, ze 50W to ma ?

    J.